У списку загиблих пасажирів лайнера A330 Air виявилися імена терористів

Двоє пасажирів потерпілого крах лайнера Air France були пов'язані з ісламськими терористами. Французькі спецслужби встановили даний зв'язок у ході складання повного списку загиблих пасажирів літака. Двоє пасажирів потерпілого крах лайнера Air France були пов'язані з ісламськими терористами. Французькі спецслужби встановили даний зв'язок у ході складання повного списку загиблих пасажирів літака. Після аварії лайнера французькі спецслужби, які вилетіли до Бразилії, з'ясували, що двоє пасажирів нещасливого рейсу числилися в списках радикальних мусульман, небезпечних для Франції. Існує вірогідність, що даний зв'язок є простим збігом, проте фахівці відносяться до нього "дуже серйозно", повідомили джерела в спецслужбі, передає Sky News. Проте раніше французьке агентство з розслідування катастроф (ВЕА) оголосило, що одна з головних версій - обмерзання приймачів повітряного тиску ( ПВТ або так звані трубки Піто). Цей інструмент призначений для вимірювання швидкості повітряного потоку. Його поломка може послужити причиною передачі невірних даних про швидкість літака на бортові комп'ютери. Через нестачу інформації про швидкість пілоти могли або розігнати лайнер до швидкості, на яку він не розрахований, або не помітити надмірного зниження швидкості, що приводить до падіння. Подібна картина спостерігалася якраз за кілька хвилин до падіння лайнера, оскільки різні системи давали суперечливі відомості про швидкість. Всього автоматика повідомила на землю про 24 неполадки. Раніше Airbus рекомендувала замінити нинішні моделі ПВТ на сучасніші, проте Air France цього не зробила. Тим часом вже з'являються перші коментарі експертів щодо причин катастрофи. Наприклад, той факт, що практично цілим знайдений вертикальний стабілізатор літака, свідчить про те, що, видно, лайнер розвалився ще в повітрі. Ця знахідка може значно звузити зону пошуку бортових самописців, які розташовані в хвостовій частині фюзеляжу. Відсутність же слідів горіння на стабілізаторі, на думку експертів, не може служити доказом чого-небудь: якщо в якійсь частині лайнера стався вибух або пожежа, вогонь міг не встигнути розповсюдитися на хвостову частину. У будь-якому випадку дослідження знайдених уламків допоможе зрозуміти, з якого напряму лайнер зазнав удару, який розламав його на частини. Також допоможе вивчення знайдених тіл загиблих. Якщо вдасться встановити особу людини і її місце в салоні, то, з урахуванням характеру тілесних ушкоджень, можна відновити картину катастрофи. Всі ці деталі особливо важливі, оскільки на пошуки бортових самописців, які можуть розповісти про аварію, залишається все менше і менше часу (вони подають радіосигнали лише протягом 30 днів). Нагадаємо, літак Airbus A330 авіакомпанії Air France, що виконував рейс 447 з Ріо-де-Жанейро до Парижа, зник з екранів радарів 1 червня 2009р. біля берегів Бразилії. Літак потрапив в зону турбулентності, почав надсилати численні сигнали про несправності. У аеропорту до останнього моменту сподівалися, що у літака просто вишли з ладу засоби зв'язку. Проте після того, як в призначений час літак не приземлився в аеропорту, авіакомпанія офіційно оголосила про зникнення свого лайнера. Уламки літака були виявлені лише опісля кілька днів. За останніми даними, в океані були знайдені тіла 41 загиблого.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся