У Росії Forex прирівняли до фінансових пірамід
У Росії Forex прирівняли до пірамід, повідомляє РБК daily. Федеральна служба з фінансових ринків (ФСФР) направила в антимонопольні органи пропозицію про заборону реклами фінансових інститутів, які не володіють ліцензією.
Федеральна антимонопольна служба (ФАС) в цілому підтримує дану ініціативу. За задумом служб, заборона реклами обмежить діяльність фінансових пірамід. При цьому обмеження торкнуться і компаній, що надають доступ на Forex, - їх діяльність зараз не контролюється російськими регуляторами.
Вчора голова ФСФР В.Міловідов повідомив, що службою спільно з ФАС були підготовлені поправки до діючого закону про рекламу, які стосуються саме фінансових інститутів. «Хочемо додати фактичну заборону на рекламу фінансових інститутів, які не мають ліцензії», - сказав В.Міловідов, відзначивши, що це торкнеться тільки публічної реклами. Глава ФСФР пояснив, що з ухваленням даних поправок публічну рекламу зможуть давати фінансові інститути, що володіють банківською, страховою ліцензією або ліцензією профучастника.
Як повідомив заступник керівника ФАС А.Кашеваров, пропозиції від ФСФР ще не надійшли до службу. «Ми з Володимиром Міловідовим промовляли цю тему, і спочатку у нас не було заперечень». За словами А.Кашеварова, дана міра направлена проти створення фінансових пірамід, діяльність яких активізувалася з розвитком кризи. Окрім фінансових пірамід, на обмеження яких направлені поправки, ініціатива торкнеться і компаній, що надають доступ на Forex. Це підтвердив і Володимир Міловідов. На сьогоднішній день жодне відомство не регулює і не контролює даний бізнес, відповідно, і ліцензій у таких компаній немає.
Виконавчий директор групи компаній Broco (надають, зокрема доступ на Forex) Р.Смирнов говорить, що вже зараз неможливо розмістити рекламу про послуги на ринку Forex, оскільки згідно із законом всі рекламні служби вимагають підтвердження від компанії дозволу на надання цієї послуги. «А таким дозволом на операції з валютою в Росії володіють тільки банки», - відзначив він. Проте, говорить Р.Смирнов, деякі forex-компанії обходять це обмеження: «Вони не рекламують послуги, а запрошують на безкоштовні семінари. Можливо, на законодавчому рівні варто розглянути питання про ліцензування таких учбових центрів?!», - запропонував Р.Смирнов.
Зараз компанії, що надають доступ на Forex, прагнуть безпосередньо не рекламувати свої послуги, говорить виконавчий директор TELETRADE D.J. Наталія Зотова. При цьому вона підтримала плановані обмеження в законодавстві: «Можливо, тоді уряд задумається і в цілому над легалізацією нашої сфери», - підсумувала вона.