ua en ru

У світі почалася кампанія проти реклами нездорової їжі

Автор: RBC.UA
Почата всесвітня кампанія, націлена на скорочення продажів шкідливої для дітей їжі, повідомляє Бі-бі-сі. Понад 50 споживчих груп прийняли добровільний "кодекс поведінки", який припускає, зокрема, жорсткі обмеження на телевізійну і інтернет-рекламу шкідливих продуктів.

Почата всесвітня кампанія, націлена на скорочення продажів шкідливої для дітей їжі, повідомляє Бі-бі-сі. Понад 50 споживчих груп прийняли добровільний "кодекс поведінки", який припускає, зокрема, жорсткі обмеження на телевізійну і інтернет-рекламу шкідливих продуктів. Він також закликає до введення заборони на продаж нездорової їжі в школах і відмови від використання в її рекламі знаменитостей і героїв популярних мультфільмів. Нові заходи вже дістали схвалення міжнародної дослідницької групи International Obesity Task Force, яка базується в Лондоні та займається проблемами надмірної ваги в розвинених країнах. За даними цієї організації, декілька мільярдів фунтів стерлінгів щорічно витрачаються на рекламу газованої води, жирної, солоної та солодкої їжі. "Важливо, щоб не тільки уряди, але і харчова галузь підтримала запропоновані нами нові стандарти", - сказав глава організації професор Філіп Джеймс. "Враховуючи, що кількість людей, страждаючих ожирінням і хворобами, викликаними неправильним харчуванням, неухильно зростає у всьому світі, харчова промисловість повинна дотримуватися відповідальнішого підходу до методів просування на ринок продуктів для дітей", - заявила керівник споживчої групи Which? Сью Девіс. У деяких країнах світу, зокрема, державах-членах ЄС, вже діють обмеження на рекламу нездорової їжі. Так, на початку січня 2008 р. у Великобританії набула чинності повна заборона на телерекламу під час трансляції програм для підлітків таких продуктів, як чіпси і горіхово-шоколадні батончики. Ці заходи були прийняті за ініціативою британського регулюючого органу Ofcom після консультацій з громадськістю, стурбованою проблемою ожиріння серед дітей і підлітків. У квітні 2007 р. реклама шкідливої їжі була заборонена у Великобританії під час трансляції телепрограм для дітей від 7 до 9 років. Проте британські виробники продуктів харчування не вважають, що відмова від реклами шкідливої їжі є надійним рішенням. Проблема ожиріння є комплексною, такою, що вимагає всестороннього підходу, указують вони. За даними всесвітньої організації охорони здоров'я, майже 177 млн дітей в світі страждають захворюваннями, так або інакше пов'язаними з надмірною вагою. ВІЗ прогнозує, що до 2015 р. з проблемою ожиріння зіткнуться 2,3 млрд людей старше 15 років.