ua en ru

Мінтрансзв'язку України: Повітряний простір повністю відкрито для польотів

Автор: RBC.UA
Станом на ранок 21 квітня обмежень у роботі аеропортів України з-за переміщення хмари вулканічного попелу (виверження вулкана в Ісландії) немає, повітряний простір повністю відкрито для польотів, повідомляє прес-служба Мінтрансзв'язку України.

Станом на ранок 21 квітня обмежень у роботі аеропортів України з-за переміщення хмари вулканічного попелу (виверження вулкана в Ісландії) немає, повітряний простір повністю відкрито для польотів, повідомляє прес-служба Мінтрансзв'язку України.

З 21:40 20 квітня до 9:00 21 квітня були введені певні обмеження на виконання польотів у Львівській зоні, які після 9:00 зняті.

В цілому за період з 16:00 20 квітня по 9:00 21 квітня на увазі обмежень у повітряному просторі в країнах Європи, українськими авіакомпаніями не було виконано 10 міжнародних регулярних рейсів з і в Міжнародний аеропорт «Бориспіль», а саме:

«Міжнародні авіалінії України»: 20.04.10 AUI50 Бориспіль - Лондон (Англія), 20.04.10 AUI502 Лондон (Англія) - Бориспіль, 21.04.10 AUI4999 Відень (Австрія) - Бориспіль.

«Аеросвіт»: 20.04.10 AEW213 Бориспіль - Варшава (Польща), 20.04.10 AEW214 Варшава (Польща) - Бориспіль.

«Аерочартер»: 20.04.10 UCR137 Бориспіль - Люксембург, 20.04.10 UCR595 Бориспіль - Лейпциг (ФРН), 21.04.10 UCR138 Люксембург - Бориспіль.

«Візз Ейр Україна»: 20.04.10 WAU953 Бориспіль - Мемінген (ФРН), 20.04.10 WAU954 Мемінген (ФРН) - Бориспіль.

Згідно з даними інтернет-табло аеропорту "Бориспіль" за станом на 10:30 21 квітня скасовані рейси в Париж, Мюнхен і Дюссельдорф. В цей же час відправлені рейси до Цюріха, Барселони, Відня та Варшави. Відправлення рейсу до Лондона очікується о 14:00. Аеропорт працює в штатному режимі.

Нагадаємо, не дивлячись на те, що багато європейських країн відкрили свій повітряний простір для польотів, транспортний хаос, спричинений виверженням ісландського вулкана, зберігається.

У вівторок о 22:00 за лондонським часом відновили роботу всі британські аеропорти. При цьому деякі обмеження будуть як і раніше діяти, однак їхній масштаб буде значно менше, ніж зараз, передає ВВС.

Британське агентство цивільної авіації наполягає на тому, що вчені і виробники літаків применшили ризик польотів в областях з відносно низьким вмістом вулканічного попелу. "Найбільшою перешкодою для поновлення польотів було встановлення рівня стійкості літаків до попелу", - сказала глава агентства Дейдра Хаттон.

Аеропорти Парижа, Амстердама і Франкфурта також частково відновили авіасполучення, однак у Німеччині та Ірландії, як і раніше діють обмеження.

Пасажирський потік приходить в рух, проте в цілому минулого тижня було скасовано 95 тисяч польотів, і знадобляться тижні, перш ніж всі пасажири, що пропустили свої рейси, зможуть дістатися до місць призначення.

Відзначимо, заборона на польоти в Європі була введена у зв'язку з побоюваннями, що атмосферний попіл, потрапляючи в розпечені турбіни, може перетворитися на вулканічне скло і пошкодити двигуни.

У спробі взяти ситуацію під контроль міністри транспорту ЄС ухвалили рішення про скорочення забороненої зони для польотів. Єврокомісар з питань транспорту Сийм Каллас категорично відкинув звинувачення в тому, що європейські чиновники надто затягнули з рішенням, стверджуючи, що на карту були поставлені людські життя.

За даними авіадиспетчерського агентства Eurocontrol, що базується в Брюсселі, до вечора вівторка було відновлено більше половини з 27 з гаком тисяч європейських рейсів.

Eurocontrol дає оптимістичні прогнози, пророкуючи, що ситуація нормалізується вже через кілька днів.

Як завжди буває в таких випадках, функції літаків із задоволенням взяли на себе залізні дороги і пороми, несподівано збільшивши свій прибуток на самому початку сезону відпусток. Фірми з оренди автомобілів теж виявилися у виграші, причому деякі не посоромилися підвищити ціни.

Проте в цілому для бізнесу вулкан приніс суцільні неприємності.

Найбільше втрат зазнала індустрія авіаційних перевезень. Авіакомпанії за кожен день простоїв втрачали в середньому по 150 млн євро.

Брак деталей, які доставляються повітрям, призвів до того, що на заводах BMW в Німеччині і Nissan в Японії було тимчасово припинено виробництво.

У Китаї, навпаки, накопичилася величезна кількість товару, а Південна Корея не може відправити за призначенням сотні тисяч мобільних телефонів, у той час як Бангладеш завалена тюками з текстилем, призначеним для європейських ринків.

Страждають також експортери квітів та овочів в Уганді, Замбії та Кенії, у них саме незавидне становище, оскільки їх товар довго лежати не може.