ua en ru

У 2008 році в Україні можуть заборонити рекламу алкоголю і тютюну

Автор: RBC.UA
Заборона реклами алкогольних і тютюнових виробів у 2008 р. залежатиме від позиції парламентських лобістів такої реклами. Про це повідомив голова Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Віталій Шевченко.

Заборона реклами алкогольних і тютюнових виробів у 2008 р. залежатиме від позиції парламентських лобістів такої реклами. Про це повідомив голова Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Віталій Шевченко. На його думку, ухвалення закону про повну заборону реклами алкогольних і тютюнових виробів стане можливим лише після оголошення компаніями-виробниками своїх реальних прибутків від реклами. Він підкреслив, що з відповідною ініціативою вже виступив міністр у справах сім'ї, молоді і спорту Юрій Павленко і нагадав, що відповідний законопроект був розроблений ним у співавторстві з народним депутатом Миколою Томенком більше двох років тому. В.Шевченко упевнений, що ЗМІ не втратять багато коштів, якщо реклама алкоголю і тютюну буде заборонена. "Нинішні рекламні збори свідчать, що проблеми в розвитку алкогольних і тютюнових компаній у минулому. Вони заробляють достатньо багато. Потрібно дістати реальні цифри заробітків від рекламного ринку, об'єктивно визначитися щодо спроможності рекламного ринку України, і вже після цього ухвалювати рішення", - сказав В.Шевченко. В.Шевченко упевнений, що в Україні необхідно повністю заборонити рекламу як алкоголю, так і тютюну, підвищити акциз на цей товар, обмежити місця і час продажу і споживання алкогольних напоїв. Нагадаємо, згідно із дослідженнями Світової організації охорони здоров'я, Україна посідає перше місце в Європі з дитячого алкоголізму. Близько 40 тис. людей в Україні вмирає щорічно через вживання алкоголю. Тобто, в результаті отруєння, передозування, цирозу печінки і самогубств, а ще більше гине через вживання алкоголю за кермом і в інших ситуаціях. 70% з 700 тис. зареєстрованих в Україні алкоголіків - це люди у віці до 35 років.