ua en ru

У Великобританії до 2018 р. закриється кожен п'ятий магазин

Автор: RBC.UA
Кількість роздрібних магазинів у Великобританії скоротиться на 22% до 2018 р., говориться в доповіді Центру дослідження роздрібної торгівлі Британії. 316 тис. співробітників, зайнятих у цій сфері, втратять роботу.

Кількість роздрібних магазинів у Великобританії скоротиться на 22% до 2018 р., говориться в доповіді Центру дослідження роздрібної торгівлі Британії. 316 тис. співробітників, зайнятих у цій сфері, втратять роботу.

У звіті говориться, що в багатьох містах очікується скорочення торгових площ у зв'язку з падінням попиту на магазини. Найбільш уразливими будуть торгові центри, розташовані в місцях, де проживають люди з низьким рівнем доходів.

Тим часом магазини, розташовані в туристичних зонах, будуть і надалі процвітати. Незавидна доля чекає торгові об'єкти Уельсу, північної і центральної частині Англії.

Читайте також: Сенат США підтримав введення податку для інтернет-магазинів

За даними звіту, кількість магазинів, розташованих на центральних вулицях, знизиться на 19,9%, проте найбільше постраждають магазини категорії "біля дому" - їх кількість скоротиться на 26,2%. Крупним ритейлерам - Tesco, Wickes, ASDA і B&Q - також доведеться складно з відкриттям нових магазинів.

Модель роздрібної торгівлі підлягає перегляду, вважають аналітики дослідницької організації, оскільки вона перебуває під тиском високих витрат на бізнес, "небажанням споживачів витрачати", а також швидким зростанням інтернет-торгівлі. Зараз частка онлайн-магазинів на ринку становить 12,7%, однак до 2018 р. вона збільшиться до 21,5%.

Говорячи про долю площ, які звільняться після закриття магазинів, експерти вказують, що їх займуть житлові приміщення і об'єкти інфраструктури.

Читайте також: Роздрібні онлайн-продажі у в Європі до 2017 р. досягнуть майже 250 млрд дол

Раніше Forrester повідомляв, що згідно з прогнозом, онлайн продажі досягнуть обороту в 191 млрд євро (249 млрд дол) в 2017 р. в Європі в порівнянні з 112 млрд євро (146 млрд дол.) Прибутку за 2012 р. Згідно з аналізом динаміки даного показника , який охоплює 17 європейських країн, очікується щорічний приріст прибутку в розмірі 11%, що пов'язують з перевагами покупок в інтернеті, таких як економія часу, грошей і можливість знайти продукти, які просто недоступні в звичайних магазинах.

Великобританія знаходиться на нижній частині шкали з 10% щорічного зростання, хоча важливо відзначити, що вона стартує з позначки в 40,1 млрд євро в 2012 р., що в 10 разів більше загального обсягу продажів Італії або Іспанії. "Будучи все ще далекою від пересичення, Великобританія вже пройшла роки буму, і місцеві роздрібні торговці повинні вкладати кошти в оптимізацію та інновації, щоб залишатися конкурентоспроможними", - сказав представник Forrester.