ua en ru

У мережу потрапили перші фотографії передсерійної версії е-мобіля (фото)

Автор: RBC.UA
У мережі з'явилися перші фотографії передсерійної версії е-мобіля, презентація якої повинна відбутися сьогодні, 21 червня, в Санкт-Петербурзі. Знімки з полігону в Мінську були опубліковані в блозі автомобільного експерта Сергія Циганова. Через кілька годин прес-служба "е-Авто" розповсюдила офіційні знімки новинки, зроблені в тій же локації. Також починають надходити зображення з Санкт-Петербурга - зокрема, фото, на якому видно, що за кермом е-мобіля сидить бізнесмен Михайло Прохоров, який приїхав на ньому на економічний форум.

У мережі з'явилися перші фотографії передсерійної версії е-мобіля, презентація якої повинна відбутися сьогодні, 21 червня, в Санкт-Петербурзі. Знімки з полігону в Мінську були опубліковані в блозі автомобільного експерта Сергія Циганова. Через кілька годин прес-служба "е-Авто" розповсюдила офіційні знімки новинки, зроблені в тій же локації. Також починають надходити зображення з Санкт-Петербурга - зокрема, фото, на якому видно, що за кермом е-мобіля сидить бізнесмен Михайло Прохоров, який приїхав на ньому на економічний форум.

Зовнішність передсерійного примірника зазнала радикальні зміни в порівнянні з концептами моделі. Судячи з усього, дизайн автомобіля виконаний у відповідності з концепцією "Оригінал", яку представляли у минулому році.

Фотогалерея: Перші фото е-мобіля

В основі конструкції автомобіля лежить сталевий просторовий каркас, який складається з штампованих і роллформинговых деталей. Лицьові панелі виконані з термоформованного АБС-пластику і поліпропілену.

Е-мобіль буде доступний з повним приводом, а також з великим кліренсом - реверанс у бік суворих російських умов. Примітно, що задні скла не опускаються, замість них - кватирки. Крім того, новинка отримала світлодіодні ходові вогні.

У мережу потрапили перші фотографії передсерійної версії е-мобіля (фото)

У серію е-мобіль відправлять до 2015 р. Проте над ходовими якостями ще працюють. Електромеханічна частина, навпаки, майже готова, зокрема, мехатронный модуль вже готовий до запуску у виробництво. Змінитися може лише програмний модуль керування приводом.

Розробникам не вдалося вмістити в багажне відділення і запаску, та газовий балон. В результаті було вирішено пропонувати е-мобіль у двох версіях: в однопаливному виконанні з запасним колесом і в двупаливному, але без запаски. Обидві версії відповідають екологічним вимогам Євро-5. Про виробника мотора інформацію поки не розкривають.

Нагадаємо, запуск серійного виробництва е-мобілів кілька разів відкладався. У лютому цього року повідомлялося, що перший е-мобіль буде випущений лише в березні 2015 р.

Проект е-мобіля реалізує спільне підприємство "Е-авто", 51% якого належить групі "Онексім" Михайла Прохорова і 49% - ЗАТ "Яровіт Моторс". Інвестиції "Онексім" і компанії "Яровіт" в розробку та організацію серійного виробництва складають 150 мільйонів євро.