ua en ru

У Києві відкрилися "Деміївська", "Голосіївська" і "Васильківська" станції метро

Автор: RBC.UA
У Києві відкрилися станції метро "Деміївська", "Голосіївська" і "Васильківська", передає кореспондент РБК-Україна.

У Києві відкрилися станції метро "Деміївська", "Голосіївська" і "Васильківська", передає кореспондент РБК-Україна.

На Куренівсько-Червоноармійській лінії введена в експлуатацію ділянка довжиною 3,79 км. Провізна спроможність нових станцій (проектна) - 33,7 тис. пасажирів за годину.

Як повідомило видання «Дзеркало тижня» із посиланням на КП «Київпастранс», у зв'язку з введенням в експлуатацію нових станцій метро були внесені зміни до схеми маршрутів наземного громадського транспорту в Голосіївському районі. На даний час мешканців району обслуговує 7 тролейбусних маршрутів і 11 автобусних маршрутів.

Відзначимо, раніше голова КМДА Олександр Попов заявляв, що в наступному році планується здати в експлуатацію станцію "Виставковий центр", а завершення робіт та здача в експлуатацію станції "Іподром" і "Теремки" заплановано в 2012 р.
За словами О.Попова, в Києві до 2018 р. включно планується будівництво десятків нових станцій і двох нових ліній київського метрополітену.

Нагадаємо, начальник КП "Київський метрополітен" Володимир Федоренко раніше заявляв, що заплановано будівництво двох ліній київського метрополітену: Подільсько-Вигурівська лінія (на який передбачено будівництво 12 станцій) від аеропорту Жуляни на Троєщину до вулиці Милославської через новий Подільський міст і Лівобережна лінія (12 станцій) від Троєщини до житлового масиву Осокорки. "Проект даних ліній завершений. Кошторисна вартість у цінах 2009 р. становить: Подільсько-Вигурівська лінія - 10,2 млрд грн, Лівобережна лінія буде дешевше, тому що буде більше наземної (більша частина станцій буде проходити на землі) - близько 6,5 млрд грн ", - зазначив В.Федоренко.

Крім цього заплановано продовження Сирецько-Печерської лінії у бік Виноградаря, (проекту поки що немає), на якій передбачено будівництво 4 станцій після станції "Сирецька" - в один бік, і в інший кінець Сирецько-Печерської лінії у бік Дарницького вокзалу - будівництво 3 станцій , після станції "Червоний хутір".

До сьогоднішнього дня транспортна мережа Київського метрополітену складалася з 3 ліній, 46 станцій з експлуатаційною довжиною ліній 59,9 км. Питома вага пасажироперевезень Київським метрополітеном у загальному обсязі перевезень всіма видами міського пасажирського транспорту в 2009 р. становила 53,3%. Перша пускова ділянка першої лінії метро - Святошинсько-Броварської - була відкрита у листопаді 1960 р.