ua en ru

Український транспорт з настанням холодів підводить пасажирів

Автор: RBC.UA
Українські авіа - і залізничні перевізники ніколи не відрізнялися пунктуальністю, а з настанням холодів все більше почали розчаровувати своїх пасажирів. Тільки в грудні швидкісні поїзди Hyundai ламалися в дорозі чотири рази, також не витримав швидкісний трамвай у Києві, скасовано автобусні рейси, а ціла епопея з "Аеросвітом" гідна занесення в посібники про те, як не слід вести бізнес.

Українські авіа - і залізничні перевізники ніколи не відрізнялися пунктуальністю, а з настанням холодів все більше почали розчаровувати своїх пасажирів. Тільки в грудні швидкісні поїзди Hyundai ламалися в дорозі чотири рази, також не витримав швидкісний трамвай у Києві, скасовано автобусні рейси, а ціла епопея з "Аеросвітом" гідна занесення в посібники про те, як не слід вести бізнес.

Перед Євро-2012 уряд України з гордістю заявляв, що швидкісні поїзди Hyundai вирішать транспортні проблеми українців. Обіцяли короткий час в дорозі і демократичні ціни. Вийшло навпаки - ціни далеко не демократичні, а затримуються Hyundai занадто часто.

У грудні проблем з поїздами Hyundai тільки додалося. Вже чотири рази за 14 днів порушувався графік руху.

Так, сьогодні вночі на 2 години було зупинено рух швидкісного поїзда Hyundai (Intercity+ № 150) сполученням Київ-Донецьк. Затримка в русі поїзда сталася через обрив контактного дроту, чому причина складні погодні умови.

Також через негоду сьогодні по Україні була скасована низка автобусних рейсів - у Вінницькій, Тернопільській, Харківській, Полтавській, Житомирській, Сумській, Закарпаття, в Донецькій, Запорізькій, Кіровоградській, Рівненській, Херсонській, Хмельницькій, Чернівецькій областях. Автобусні рейси були скасовані або затримувалися і в попередні дні, у зв'язку зі снігопадом.

12 грудня поїзд Hyundai зламався на кордоні Харківської і Донецької областей. У зв'язку з нестандартними метеоумовами (інтенсивний тривалий дощ і мокрий сніг при мінусовій температурі) на донецькому напрямку ускладнився рух пасажирських поїздів. Зокрема, поза графіка по залізниці пройшло 12 пасажирських поїздів, у тому числі 3 швидкісних (категорії Intercity+). Hyundai повідомленням Донецьк - Київ через обмерзання контактного дроту і покрівельного обладнання був доставлений допоміжним тепловозом на станцію Лозова. Через ті ж обставини затрималися поїзди Донецьк - Київ (нічний Intercity+) і вечірній Intercity + Київ - Донецьк.

Читайте також: У Донецьку зламався черговий Hyundai

8 грудня в Донецьку зламався поїзд Hyundai категорії Intercity+ повідомленням Донецьк - Київ.

5 грудня електропоїзд Hyundai №164 сполученням Київ - Харків здійснив вимушену зупинку в Полтавській обл. внаслідок виходу з ладу пантографа. Час затримки поїзда склав 3 години. Пізніше "Укрзалізниця" повідомила, що затримка поїзда була викликана обривом контактного дроту.

Навіть швидкісний трамвай, який повільно курсує Києвом, і той 12 грудня збоїв. Більше години трамваї не ходили нібито "через сніг".

Окрема історія з "Аеросвітом", погода тут не відіграла ніякої ролі. Українці вже звикли до збоїв у графіку рейсів авіакомпанії. І ось днями ситуація досягла критичної точки. 10 грудня Росавіація ухвалила рішення про припинення аеронавігаційного обслуговування всіх рейсів української авіакомпанії "Аеросвіт" на території Росії з 11 грудня. Отже, літати в Росію українська авіакомпанія не могла. Все через борг українського перевізника за аеронавігаційне обслуговування на повітряних трасах російських аеропортів, який перевищив 1 млн дол.

Читайте також: Росавіація дозволила "Аеросвіту" літати в Росію

Вже на наступний день "Аеросвіт" погасив борги, а Росавіація зняла обмеження на польоти перевізника в Росію.

Ситуація сама по собі начебто не критична. Здавалося б, один день проблем, вже можна і звикнути. Але репутація "Аеросвіту", який і до цього не балував українців пунктуальністю, за якісь пару днів опустилася нижче плінтуса. Дуже сумнівно, що у конкурентному середовищі компанія зможе нарощувати клієнтську базу. Тут йдеться про її збереження. Подібні випадки на руку лоу-костерам, які активно розширюють свою базу в Україні.