Україна дала фінансовий орієнтир розвитку літакобудування

Українське літакобудування може стати конкурентним за умови разового інвестування в 350-400 млн. дол. Про це повідомив керівник корпорації "Антонов" Анатолій Мялиця за підсумками наради Українське літакобудування може стати конкурентним за умови разового інвестування в 350-400 млн. дол. Про це повідомив керівник корпорації "Антонов" Анатолій Мялиця за підсумками наради у віце-прем'єр-міністра України Андрія Клюєва. А. Мялиця нагадав, що в найближчі 10 років закінчується ресурс значної частини парку літаків українських авіакомпаній. Відзначимо, в проекті держбюджету-2007 вперше зроблена спроба серйозно розширити держпідтримку авіагалузі. Літакобудування у разі твердження нинішнього варіанту документа отримає наступного року 776 млн. грн. (в поточному році на ці цілі передбачено 19 млн. грн.). Головною конкурентною нішею українських авіабудівників на світовому ринку вважають регіональні пасажирські літаки Ан-140 і Ан-148, а також середні і важкі транспортні літаки Ан-70 і Ан-124 "Руслан". Фахівці кажуть, що протягом 5 років без інвестування в проекти виробництва таких літаків Україна втратить зовнішній ринок, оскільки його за цей час встигнуть зайняти конкуренти - російські, канадські і бразильські виробники. Минулого року у відповідність з Указом Президента України Віктора Ющенка в Україні створене національне вертикально-інтегроване НПО "Антонов" у складі АНТК ім. Антонова, Київський державного авіазаводу "Авіант", Харківського державного авіаційно-виробничого підприємства, Київського авіаремонтного заводу №410. У лютому 2006 р. Міністерство транспорту і зв'язку та Міністерство промислової політики підписали протокол, який передбачає оновлення парку регіональних літаків авіакомпаній України за рахунок літаків Ан-140 і Ан-148. Розрахунки експертів галузі показують, що кількість пасажирів на внутрішніх повітряних лініях України до 2010 р. виросте вдвічі – до понад 1 млн. чол./рік. З урахуванням природного висновку з експлуатації у зв'язку з виробленням ресурсів літаків Ан-24 і Як-40, для оновлення парку регіональних машин і підтримки попиту, що росте, авіакомпаніям до 2010 р. буде потрібно 45 машин типу Ан-140 і Ан-148, що вимагає 400-470 млн. грн/рік. Оновлення регіонального авіапарку вітчизняною технікою закладене профільною Держпрограмою до 2010 р. на лізинговій основі.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся