Україна запропонує латиноамериканським країнам модернізувати літаки Ан-32
Україна запропонує країнам Латинської Америки модернізувати літаки Ан-32. Про це повідомляє прес-служба державного підприємства "Антонов", який бере участь з 9 по 14 квітня 2013 р. в міжнародному авіаційному салоні LAAD-2013.
У регіоні працюють легкі багатоцільові біплани Ан-2, пасажирські літаки Ан-24 і Ан-28, транспортні Ан-26 і Ан-32. "Програма подальшого розвитку легких літаків сімейства Ан-32 є одним з можливих напрямів співпраці ДП "Антонов" з підприємствами авіаційної промисловості, державними відомствами і авіакомпаніями країн Латинської Америки", - говориться в повідомленні. Пропонується також створювати регіональні центри з обслуговування Ан-32 в Латинській Америці.
Читайте також: РФ хоче самостійно модернізувати літаки Антонова
Спираючись на позитивний досвід виконання глибокої модернізації флоту 105 Ан-32 ВПС Індії, "Антонов" пропонує провести доопрацювання таких літаків, що експлуатуються в регіоні. Україна готова поставляти легкий транспортний Ан-32Б і протипожежний Ан-32П. Їх виробництво налагоджено на серійному заводі "Антонов" (Київ).
На регіональних маршрутах Латинської Америки можуть успішно працювати регіональні реактивні літаки сімейства Ан-148 і Ан-158 пасажиромісткістю 68-99 місць. Сьогодні шістнадцять літаків сімейства працюють у складі шести авіакомпаній трьох країн. Вони вже освоїли близько 70 внутрішніх маршрутів України і Росії, виконують польоти в більш ніж 40 країн. Місячний наліт окремих Ан-148 перевищив рекордний показник в 400 годин. Пасажирами Ан-148 стали понад 1,5 млн людей.
Читайте також: Міноборони РФ замовило в України більше 20 літаків Ан-70
"Антонов" розробляє ряд нових літаків сімейства. Один з них - Ан-148-200 пасажиромісткістю 89 осіб. Літак підвищеного комфорту Ан-148-300 зможе доставляти пасажирів на дальність до 7000 км. На його основі розроблено морський патрульний літак Ан-148-300МП.
"Співпраця в рамках цих та інших програм пасажирських, транспортних літаків і літаків спеціального призначення стануть предметом переговорів делегації "Антонов" з представниками авіаційних підприємств, міністерств і відомств, експлуатантів авіаційної техніки Латиноамериканського регіону в ході LAAD-2013", - відзначили в компанії.
Раніше зазначалося, що в портфелі замовлень ДП "Антонов" значно більша кількість літаків, ніж держпідприємство здатне зробити. В даний момент портфель замовлень компанії "Ільюшин Фінанс" (лізингова компанія, яка фінансує придбання літаків Ан) на поставку Ан-148/158 становить 150 літаків, а в цілому обсяг портфеля з урахуванням опціонів перевищує 230 машин.
Читайте також: Чистий прибуток ДП "Антонов" у 2012 р. зменшився на 80%
В ДАК "Антонов" входять ДП "Антонов", а також філія держпідприємства - "Серійний завод "Антонов" (раніше - Кідаз) "Авіант"), ДП "410-й завод цивільної авіації" і Харківське державне авіаційне виробниче підприємство.