ru ua

Цукерберг створює структуру для підтримки імміграційної реформи в США

Автор: RBC.UA
Засновник соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг займеться політикою. Найближчим часом при його активному спонсорстві в Кремнієвій долині буде створена лобістська фірма, яка почне відстоювати інтереси провідних IT-компаний США. Офіційно нова структура займеться "підвищенням глобальної конкурентоспроможності" Америки. А в числі першочергових її завдань - підтримка реформи імміграційного законодавства, яка допоможе США отримати висококваліфіковані кадри зі всього світу.

Засновник соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг (на фото) займеться політикою. Найближчим часом при його активному спонсорстві в Кремнієвій долині буде створена лобістська фірма, яка почне відстоювати інтереси провідних IT-компаний США. Офіційно нова структура займеться "підвищенням глобальної конкурентоспроможності" Америки. А в числі першочергових її завдань - підтримка реформи імміграційного законодавства, яка допоможе США отримати висококваліфіковані кадри зі всього світу. Про це пише видання "Комерсант".

У штаб-квартирі найпопулярнішою в світі соціальної мережі поки ніяк не коментують нову ініціативу Марка Цукерберга. До цих пір засновник Facebook прагнув не брати участь в політичних кампаніях. За останні роки він двічі вніс пожертвування у розмірі 5 тис. дол. до фонду комітетів, заснованих за допомогою соціальної мережі, і з'явився на декількох передвиборних зустрічах губернатора штату Нью-Джерсі Кріса Крісті.

Читайте також: Facebook планує ввести платні аккаунти

Цього разу, за даними San Francisco Chronicle, 28-річний мільярдер пообіцяв вкласти в створювану лобістську фірму не менше 20 млн дол. Внески решти учасників проекту оцінюються в суми від 2 млн дол. до 6 млн дол., але точний розмір пожертвувань до цих пір невідомий. Фірма реєструється згідно з прийнятим у США статусом 501(c)(4), який дозволяє не розкривати джерела фінансування. За деякими даними, штаб-квартира лобістської структури буде розташована в Кремнієвій долині.

Нову фірму очолить колишній сусід Цукерберга по гуртожитку в Гарварді 27-річний Джо Грін. Свого часу він прославився тим, що відмовився покинути університет заради створення Facebook. В якості радника Грін взяв участь в невдалій президентській кампанії Джона Керрі і в 2007 році створив у соціальній мережі додаток, що дозволяє рекламувати добродійні ініціативи.

Окрім нього до числа засновників проекту можуть увійти впливовий політичний консультант і колишній прес-секретар Президента Клінтона Джо Локхарт і екс-директор Національного комітету сенаторів-республіканців Роб Джесмер. Рекламою нової фірми займеться нью-йоркське агентство SS+K, що брало активну участь у виборчій кампанії Барака Обами в 2012 році.

Читайте також: Facebook презентував оновлену стрічку новин (фото)

Офіційно фірма займеться "підвищенням глобальної конкурентоспроможності США". Проте засновники не приховують, що до числа першочергових завдань входять підтримка реформ у сфері освіти і зміна імміграційного законодавства.

На початку березня 100 керівників провідних IT-компаний США підписали звернення до Президента і Конгресу, зажадавши полегшити процес отримання в'їзних віз для висококваліфікованих фахівців. Окрім Марка Цукерберга свої підписи під листом поставили глави Yahoo!, AТ&Т, Hewlett-Рackard та Intel. Як вважають автори звернення, імміграційна система, що існує в США, заважає "унікальним фахівцям" отримати роботу в країні і провокує "неконтрольований витік високотехнологічних кадрів за кордон".

На реформуванні імміграційної системи наполягає і Білий дім. Але поки всі зусилля Адміністрації блокуються представниками республіканців у Конгресі, які вважають, що полегшення візового режиму неминуче призведе до неконтрольованого напливу нелегальних іммігрантів. Тепер Адміністрація Барака Обами отримає впливових союзників.

Читайте також: У Facebook кількість сторінок компаній досягла 15 млн

Facebook є найбільшою у світі соціальною мережею - її щомісячна аудиторія перевищує 1,06 мільярда користувачів. Штаб-квартира компанії розташована в Менло-Парку (Каліфорнія). Чистий прибуток Facebook Inc. у 2012 р. впав майже в 19 разів в порівнянні з попереднім роком і склав 53 млн дол. Прибуток на одну акцію склав 0,01 дол. За 2011 р. чистий прибуток Facebook Inc. досяг 1 млрд дол., а прибуток на 1 акцію - 0,46 дол.