Телевізійна група "Інтер" стала власником 100% акцій каналу НТН

Вівторок 21 липня 2009 09:33
Автор: RBC.UA
Найбільша в Україні телевізійна група "Інтер" стала єдиним власником каналу НТН, викупивши у Едуарда Прутника 40% акцій, що залишилися. Про це повідомляє "Комерсант-Україна". Найбільша в Україні телевізійна група "Інтер" стала єдиним власником каналу НТН, викупивши у Едуарда Прутника 40% акцій, що залишилися Про це повідомляє "Комерсант-Україна". U.A. Inter Media Group (управляє активами групи "Інтер"), яка володіє 61% акцій "Інтеру", 90% Enter Film та Enter Music, а також каналами К1, К2 та "Мегаспорт", оголосила, що стала власником 100% частки в ТОВ "Телестудія "Служба інформації" (телеканал НТН). Як розповів віце-президент по стратегічних інвестиціях U.A. Inter Media Group Ярослав Порохняк, на момент придбання 60% частки НТН, продавець за контрактом мав пут-опціон на 40%, що залишились. "Відбулася його реалізація, ми заплатили повну суму і закрили операцію", - прокоментував Я.Порохняк, відзначивши, що покупка була профінансована за рахунок власних коштів U.A. Inter Media Group. У свою чергу колишній власник телеканалу Едуард Прутник підтвердив виданню факт продажу своєї частки в НТН, відзначивши, що "незважаючи на кризу 40% каналу були оцінені на підставі досягнутих ще в 2007 р. угод". Ще в 2007 році, коли "Інтер" придбав 60% акцій НТН, операція була оцінена в рекордних для ринку 200-250 млн дол., виходячи з яких весь телеканал обійшовся групі не менше ніж у 330 млн дол. Таким чином Е.Прутнику вдалося продати канал на піку - ринок був перегрітий, а на актив було багато претендентів. Зараз весь телеканал коштує не більше 80 млн дол., вважають експерти. Про плани по розвитку НТН в групі поки не говорять. "Зміни у мовленні відбулися в листопаді 2008 р. - канал зробив акцент на детективні серіали і новини про надзвичайні та кримінальні події, - говорить генпродюсер НТН Гліб Корнілов. - Ми закрили новини загального профілю, але практично вдвічі збільшили кількість програм власного виробництва". За його словами, завдяки входу до групи "Інтер" в ефірі з'явилися мейджорські фільми та телесеріали (наприклад, "Закон та порядок"). "І якщо до ребрендингу в листопаді 2008 року середня частка каналу по цільовій аудиторії 18-54 років складала 3,2%, то після нього, зросла до 3,7%", - відзначає Г.Корнілов. Телеканал НТН віщає з 1 листопада 2004 р., технічне покриття складає 88,3% територій України. За підсумками I півріччя (дані на 28 червня) НТН займав сьоме місце серед українських телеканалів з часткою аудиторії 3,2% і рейтингом 0,42% (дані GfK Ukraine, аудиторія: люди старше 18 років). Для порівняння, в I півріччі 2008 р. канал займав дев'яте місце з часткою 2,54% та рейтингом 0,31%.

Читайте РБК-Україна в Google News

On Top
Продовжуючи переглядати RBC.UA Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності Правилами користування сайтом і згодні з використанням файлів cookie. Ознайомитися
Погоджуюся