ua en ru

Попит на продукцію BMW досяг максимуму за всю історію компанії

Автор: RBC.UA
Попит на продукцію BMW в I кварталі 2012 р. досяг максимуму за всю історію компанії - в перші 3 місяці цього року продажі збільшилися на 11% - до 425,5 тис. транспортних засобів.

Попит на продукцію BMW в I кварталі 2012 р. досяг максимуму за всю історію компанії. Як повідомляє "Росія-24", в перші 3 місяці цього року продажі збільшилися на 11% - до 425,5 тис. транспортних засобів.

Основний внесок зробив Азіатський регіон, який став для німецького автовиробника головним ринком збуту. Велика частина припала на Китай - понад 80 тис. У Піднебесній і найбільша динаміка - плюс 36,8%. Слідом ідуть США. Американці купили 75,8 тис. автомобілів. Сама Німеччина на третьому місці.

При цьому самим вдалим місяцем став березень. За перший весняний місяць було продано 185,7 тис. Директор BMW по продажам Ян Робертсон пояснив успіх оновленим модельним рядом. Він сподівається, що ця динаміка збережеться і в майбутньому.

В BMW очікують, що до 2016 р. (відзначимо, що в 2016 р. BMW відзначатиме ювілей - 100 років з моменту заснування) річні продажі автоконцерну "переступлять" позначку в 2 млн примірників, включаючи продажі брендів Mini і Rolls-Royce. Це на 4 роки раніше запланованого терміну (2020 р.). За підсумками 2012 р. компанія очікує отримати рекордний доподатковий прибуток і прогнозує подальше зростання бізнесу в 2013 р.

За словами голови ради директорів BMW Норберта Райтхофера, преміальний автомобільний сегмент зростає швидше, ніж авторинок в цілому, завдяки тому, що люди в світі стають багатшими, їхній добробут зростає, що особливо помітно в країнах, що розвиваються.

В 2012 р. концерн має намір продовжити політику глобалізації бізнесу та розширити виробничі потужності в КНР, Індії та ПАР. Продажі автомобілів марок BMW, MINI і Rolls-Royce в 2011 р. виросли на 14,2% - до 1,67 млн штук. Торік BMW захопила лідерство на ринку автомобілів класу "люкс" США, потіснивши бренд Toyota Lexus і Daimler від Mercedes-Benz. Продажі BMW в США за минулий рік підвищилися майже на 15%, і глава компанії Норберт Райтхофер висловив великий оптимізм з приводу перспектив зростання американського ринку. "Ми починаємо 2012 р. з дуже хорошим пакетом замовлень і дуже молодим модельним рядом... це повинно дати поштовх", - сказав Райтхофер в інтерв'ю The Wall Street Journal. За його словами, зростання продажів прискориться в другому півріччі за рахунок виходу на ринок нового покоління "третьої" моделі BMW, на яку припадає третина продажів компанії.

Нагадаємо, чистий прибуток BMW за 2011 р. виріс на 51,2% і склав 4,881 млрд євро проти 3,227 млрд євро роком раніше.

Bayerische Motoren Werke AG - один з найстаріших європейських автовиробників, компанія була заснована в 1916 р. BMW оперує трьома відомими брендами автомобілів преміального сегмента - BMW, Mini, Rolls-Royce Motor Cars.

BMW