Радбез ООН ввела санкції проти сомалійських піратів

Проблема піратства у північно-східного узбережжя Африки досягла таких великих масштабів, що Раді безпеки ООН доводиться приймати вже третю резолюцію для її вирішення.
Проблема піратства у північно-східного узбережжя Африки досягла таких крупних масштабів, що Раді безпеки ООН доводиться приймати вже третю резолюцію для її вирішення. У четвер Радбез ООН одностайно схвалила нові санкції, що посилюють боротьбу з піратством у берегів Сомалі. Рада прийняла план заходів, запропонований делегацією Великої Британії, який припускає заморожування рахунків фізичних та юридичних осіб, що мають відношення до морського розбою. На думку представників країн, що входять до Радбезу, це допоможе стримати потік зброї, що йде до Сомалі. Комітету Ради Безпеки ООН із санкцій тепер належить визначити конкретне коло осіб, відносно яких будуть введені каральні заходи, передає Associated Press. Раніше цього року Радбез ООН прийняла резолюцію, яка дозволяє іноземним військовим судам входити до територіальних вод Сомалі з дозволу офіційного уряду цієї африканської країни. Слід зазначити, що центральна влада в Сомалі фактично відсутня, по всій країні діють озброєні бандформування, зокрема що промишляють піратством. Останніми місяцями озброєні напади на іноземні судна в Аденській затоці стали серйозною міжнародною проблемою, країни НАТО та Росія направили до берегів Сомалі військові кораблі для забезпечення безпеки суден, що проходять у цьому районі. Перша резолюція по піратству була прийнята членами Ради в червні цього року. У ній засуджуються "акти піратства і озброєного розбою в територіальних та міжнародних водах біля узбережжя Сомалі" і міститься заклик до держав докласти всіх зусиль для їхнього припинення. Нагадаємо, останній найбільш зухвалий напад піратів Сомалі відбувся 17 листопада ц.р. Бандити захопили нафтовий супертанкер Sirius Star, що належить компанії із Саудівської Аравії, і тепер вимагають за його звільнення викуп в 25 млн дол. На борту захопленого судна знаходиться 2 млн бар. нафти загальною вартістю в 100 млн дол., екіпаж судна у складі 25 осіб взятий в заручники. Варто відзначити, що атаки бандитів, у ході яких вони почали захоплювати достатньо великі кораблі, змушують судновласників міняти маршрути проходження своїх суден. Так, одна з найбільших норвезьких судноплавних компаній вже віддала розпорядження екіпажам своїх танкерів відмовитися від проходження через небезпечні райони, вважаючи за краще короткому шляху через Суецьку протоку і Червоне море довгий маршрут повз мис Доброї Надії на південному краю Африканського континенту.
Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
On Top