ua en ru

Sixt Ukraine провів для журналістів "Дакар" по-українськи

Автор: RBC.UA
Третій Журналістський Ралі-рейд, проведений 13-15 червня 2013 року в Олешківських пісках компанією SIXT Україна і ралійною командою SIXT Ukraine видався вдалим і досить цікавим. Як мінімум - триденний формат гонки був запропонований вперше, губилися і застрягали майже всі учасники, відмітитися на контрольних точках вдавалося не всім. Маршрут не був подовжений, але точки перебували на таких ділянках, де їхати треба було вкрай обережно.

Третій Журналістський Ралі-рейд, проведений 13-15 червня 2013 року в Олешківських пісках компанією SIXT Україна і ралійною командою SIXT Ukraine видався вдалим і досить цікавим. Як мінімум - триденний формат гонки був запропонований вперше, губилися і застрягали майже всі учасники, відмітитися на контрольних точках вдавалося не всім. Маршрут не був подовжений, але точки перебували на таких ділянках, де їхати треба було вкрай обережно.

Учасників зібралося під півсотні, причому все більше преси приїжджає саме з регіонів. По прибуттю учасників організатори провели жеребкування, яка розбила всіх на команди і визначила автомобілі. Їх було 7 - два Pajero, бензиновий Land Cruiser 200, Touareg, "дакаровські" прес-кари L200 і Pajero, а також дизельний Amarok.

Після початку гонки, що стартував останніми, а це був екіпаж Тойоти, спостерігали вже в 300 м від старту веселу картину. Машини їздять з боку в бік і ніхто не може знайти правильний курс. Ніхто не знає, куди точно ведуть сліди - може хтось з учасників і заблукав, а може знайшов курс - але не на ту точку. І дві машини тут же сіли на "черево".

Закопувалися в перший день все. З 7 екіпажів, які встигли стартувати, тільки три вклалися в норму часу 3 години і не отримали часовий штраф. Найменш вдало екіпаж проїхав на Туарегу - вони повернулися з дюн вже пізно ввечері.

Ввечері на бівуаку було досить весело, всі чекали екіпаж, що загубився, який все ще борознив дюни в пітьмі, вечеряли відмінних шашликом і слухали виступи музичних груп.

Другий день видався не менш складним - теж дві контрольні точки, ось тільки одна з них перебувала в такому місці, що потрібно було спочатку включити пам'ять за пересуванням першого дня і визначся правильний маршрут по курсу. Справа в тому, що на маршруті були насадження дерев, які пройти було неможливо, а об'їзд займав досить багато часу. Ось і треба було вирішити, з якого боку обходити перешкоди. Благо, застрягали вже менше - трохи впевненості в діях журналістів все-таки з'явилося. Як і в третій день - де вже часи виходили з двох годин і боротьба за перше місце, нарешті, завершилася

Екіпажу номер 13 (Климов ,Рублюк, Пизнюр) не вистачило всього 7 хвилин до третього місця. І це з урахуванням годинної пеналізації в перший день.

А трійка призерів виглядала так:

1. Бєліков, Євдокимов,Довгих - 5:47
2. Ярема, Чкан, Лазебник - 6:27
3. Філіпенко, Сливник, Шпак - 7:50