Samsung має намір завоювати лідерство на ринку фотокамер
Японські виробники фотокамер, такі як Canon and Nikon, упродовж тривалого часу були лідерами цього 22-мільярдного ринку. Проте останнім часом у них з'явився серйозний конкурент - південнокорейська Samsung Techwin, передає Reuters. Canon Inc, Sony Corp, Olympus Corp і Nikon на даний момент контролюють майже 70% ринку цифрових фотоапаратів. Проте амбітна Samsung Techwin, яка на чверть належить Samsung Electronics, планує до 2010 р. стати найбільшим виробником цифрових фотокамер. "Зазвичай японські компанії мало хвилюються через конкуренцію, але Samsung Techwin вже викликає у них занепокоєння", - вважає аналітик Techno Systems Research Акико Сато. А експерт Prudential Investment & Securities Кім Уно зазначає, що в 2007 р. південнокорейська компанія працювала лише з 70 роздрібними торговцями, але в 2008 р. цей показник планується збільшити вже до 150 продавців. "Амбіції компанії цілком виправдані, оскільки Samsung Techwin може скористатися роздрібною мережею і розкрученим брендом Samsung Electronics", - додає він. Варто зазначити, що поки Samsung Techwin може скласти конкуренцію японцям лише на ринку компактних фотоапаратів, оскільки ринок цифрових дзеркальний фотокамер (DSLR) в даний час практично повністю монополізований японськими виробниками. Так, частка Canon і Nikon у 2006 р. становила майже 80%, тоді як Samsung Techwin довелося задовольнятися лише 0,8%. За приблизними оцінками експертів, у 2007 р. цей показник взагалі знизився до 0,6%. Проте на ринку компактних фотокамер ситуація складається на користь корейської компанії. "Якщо найближчим часом ми не зменшимо виробничі витрати, Samsung Techwin може стати дійсно серйозним конкурентом", - турбується представник Sony Кейіті Ісидзука. Більш того, аналітик Samsung Securities Кім До-Хан зазначає, що "битва за мегапікселі підійшла до кінця", і тепер компаніям потрібно поборотися за вартість продукції. "І саме тут Samsung Techwin може найближчим часом зайняти лідируючі позиції", - додає він. Хоча, звичайно, не можна заперечувати той факт, що перш ніж корейці зможуть обігнати японських виробників на ринку дзеркальних фотокамер, мине ще не один рік. "Як мінімум, найближче десятиріччя південнокорейської компанії не вдасться збільшити свою частку на ринку DSLR, але її частка на ринку компактних фотокамер продовжить рости дуже швидкими темпами", - додає Кім До-Хан.