Найдовша у світі швидкісна залізниця відкрита в Китаї (фото)

Найдовша у світі швидкісна залізниця Найдовша у світі швидкісна залізниця
У Китаї сьогодні, 26 грудня, була офіційно запущена найдовша у світі високошвидкісна залізниця. Вона зв'язала столицю країни Пекін з комерційним центром Гуанчжоу на півдні країни. Склади будуть їздити зі швидкістю 300 км/год, що більш ніж удвічі скоротить час, за який можна дістатися зі столиці до Гуанчжоу - із 22 годин до менш ніж 10.

У Китаї сьогодні, 26 грудня, була офіційно запущена найдовша у світі високошвидкісна залізниця. Вона зв'язала столицю країни Пекін з комерційним центром Гуанчжоу на півдні країни, передає ВВС.

Читайте також: Світовий банк підвищив прогноз зростання ВВП Китаю на 2013 р

Склади будуть їздити зі швидкістю 300 км/год, що більш ніж удвічі скоротить час, за який можна дістатися зі столиці до Гуанчжоу - із 22 годин до менш ніж 10.

На дорозі завдовжки майже 2,3 тис. км передбачається 35 зупинок, в тому числі і у столицях провінцій, через які прокладено залізницю.

Відкриття траси було приурочене до дня народження першого голови КНР Мао Цзедуна.

Британські оглядачі зазначають, що залізницю побудували в рекордно швидкі терміни. Наприклад, у Великій Британії за цей же час побудували 21 кілометр траси, відкрити яку планується лише у 2017р. Оглядачі ВВС пояснюють це тим фактом, що китайським будівельникам не потрібно погоджувати свої плани з численними екологічними організаціями.

Читайте також: Китай стане найбільшою економікою світу до 2030 р., - експерти

Додамо, що за загальною довжиною швидкісних залізниць (8 тис. кілометрів) Китай займає перше місце у світі. Причому до 2015 р. цю цифру планується збільшити вдвічі.

Вартість найдовшої швидкісної залізниці не уточнюється, оскільки проект розділений на частини. Лінія Ухань-Гуанчжоу, довжина якої становить 1069 кілометрів, коштувала 116,6 млрд юанів. Вартість будівництва дороги між Пекіном і Шанхаєм склала 220,9 млрд юанів.

Як повідомлялося раніше в листопаді ц.р., уряд Китаю планує продовжити масштабну програму розвитку залізничної інфраструктури в республіці. Для цього до кінця 2013 р. буде виділено 600 млрд юанів, або 96 млрд дол. Як зазначив голова правління China Railway Group Лі Чан Цзінь, велика частина інвестиційної програми - 60% - буде витрачена на розвиток високошвидкісних магістралей.

Читайте також: Китай вкладе 1,6 млрд дол. у спірні з Японією острови

Разом з тим Лі Чан Цзінь зазначив, що з виконанням плану робіт на поточний рік у компанії виникають складності. При цьому необхідно враховувати, що складнощі з реалізацією виникли у зв'язку із збільшенням програми обсягу робіт, яке було зроблено тільки в жовтні 2012 р. Виступ високопосадовця залізничної компанії відбувся на полях XVIII з'їзду Комуністичної партії Китаю.

Своєю чергою, в уряді КНР дали гарантії щодо забезпечення податкових пільг підприємствам, зайнятих у сфері залізничного транспорту.

Нагадаємо, напередодні уряд КНР запровадив з 1 січня 72-годинний режим безвізового транзиту для іноземців, які прибувають до Пекіна.

Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
On Top