ua en ru

Авторинок Європи не буде рости до 2019 р

Автор: RBC.UA
Автомобільний ринок Західної Європи буде залишатися під тиском в цьому і наступному роках. Його зростання не очікується, принаймні, до 2019 р., що збільшує загрозу нових закриттів заводів по всьому континенту у зв'язку зі зниженням використання автомобілів. 

Автомобільний ринок Західної Європи буде залишатися під тиском в цьому і наступному роках. Його зростання не очікується, принаймні, до 2019 р., що збільшує загрозу нових закриттів заводів по всьому континенту у зв'язку зі зниженням використання автомобілів. Про це повідомляє "Росія 24".

Компанія AlixPartners прогнозує, що продажі автомобілів у Західній Європі знизяться до 12 млн в 2014 р. з 13,2 млн торік. При цьому до закінчення десятиліття зростання показника не передбачається на тлі складнощів в економіці.

Тривалі економічні проблеми у Франції, Італії та Іспанії затьмарять зростаючий попит у Великобританії, у той час як повільний, але стійкий ріст у країнах Центральної та Східної Європи виведе обсяг продажів до докризового рівня до 2019 р., наголошується в доповіді компанії.

Читайте також: Виробництво легкових автомобілів в Україні в травні впало на 53,2% р/р

Представники компаній Peugeot, Ford і General Motors вже заявили, що вони закриють п'ять заводів у Європі до 2016 р. За відсутності зростання продажів компанії, швидше за все, будуть змушені піти на подальші скорочення.

Річний обсяг продажів автомобілів у Західній Європі впав майже на чверть з 2007 р. у зв'язку з застоєм економічного зростання на континенті після світової фінансової кризи, а також через підвищення безробіття і зниження купівельної спроможності населення.
Нагадаємо, що в квітні продажі автомобілів в Європі виросли вперше за 19 місяців. Тим не менш, в IHS Automotive Research вважають, що ринок до кінця цього року може знову почати скорочуватися, хоча і більш повільними темпами.

У перші три місяці 2013 продажі автомобілів у Європі впали до двадцятирічного мінімуму. В цілому ситуація на європейському ринку автомобілів відображала ту економічну кризу, який накотилася на континент. У цілому по Європі на початку року продажі машин впали до двадцятирічного мінімуму, встановленого в далекому 1993 р.

Читайте також: Opel, Chevrolet і Geely зацікавилися виробництвом в Україні

Світові автовиробники вкрай незадоволені показниками попиту на їх продукцію в Європі, у зв'язку з чим вони сподіваються, що в 2013 р. американський попит компенсує падіння європейського ринку. Знижуються також продажу автомобілів в Японії, тому ставка на американський ринок стає ще більш значущою.

Раніше повідомлялося, що за підсумками 2012 р. світовий автопром виробив більше 84 млн автотранспортних засобів або на 5,3% більше, ніж роком раніше. У цьому обсязі виробництво легкових автомобілів зайняло 75% і продемонструвало аналогічний загальному тренд розвитку. Більше половини (56%) легкових автомобілів було вироблено в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.

Зазначимо також, що за даними Держстату України, виробництво легкових автомобілів в травні 2013 до травня 2012 р. зменшилося на 53,2% - до 3,2 тис. шт. Виробництво легкових автомобілів до квітня 2013 р. зросло на 11,5%. Загальне виробництво за п'ять місяців знизилося на 59,2% - до 12,6 тис. шт.

Читайте також: Продажі автомобілів в ЄС зросли вперше за 19 місяців

У 2012 р. виробництво легкових автомобілів в Україні зменшилося на 28,5% - до 69,7 тис. шт. За даними Держстату, виробництво вантажних автомобілів зменшилося на 7,1% - до 2 млн 936 тис. т. Виробництво автобусів зменшилася на 14,4% - до 3 тис. 206 шт. Що стосується причепів та напівпричепів, то їх виробництво зменшилося на 15,9% - до 19,7 тис. шт.

Падіння виробництва автомобілів в Україні пов'язане з загальними тенденціями економічного розвитку Європи, зокрема з падінням обсягів виробництва в Євросоюзі. Так, криза в ЄС, який спровокував падіння виробництва в країнах Євросоюзу на 7%, сформував Пан'європейський падіння виробництва легкових авто в 2012 р. майже на 5%. Ця тенденція продовжується і тепер.