Ребрендинг допоможе UMC обійти "Київстар"
Ребрендинг UMC може призвести до відновлення лідерства компанії (по кількості абонентів) на українському ринку. Таку думку висловив РБК-Україна аналітик компанії Foyil Securities New Europe Олександр Сандул. "Оновлення бренду у будь-якому випадку призведе до прискорення зростання абонентської бази, а це, в сукупності з проведенням якісної рекламної кампанії, може допомогти UMC повернути лідерство на ринку", - відзначив аналітик. Як повідомлялося, вчора на прес-конференції в Москві президент російською компанії "Мобільні телесистеми" (МТС) (володіє 100% ЗАТ "Український мобільний зв'язок") Леонід Меламед оголосив про початок ребрендингу UMC. Замість нього в Україні з'явиться російський бренд МТС. Очікується, що оновлення бренду UMC продовжиться близько трьох місяців і коштуватиме, за оцінкою експертів, близько 20-25 млн дол. За даними учасників ринку, рекламна кампанія МТС в Україні вже почалася - перші рекламні щити розміщено у міжнародному аеропорту Бориспіль. За станом на грудень 2006 року, кількість абонентів UMC складала 16,919 млн чоловік. Кількість абонентів основного конкурента UMC - компанії "Київстар" - на грудень 2006 року складала 19,066 млн чоловік. 2006 рік UMC закінчила з чистим прибутком 375 млн дол.