Розміщення зовнішньої реклами в Києві з 3 вересня подорожчає на 23%
Тарифи на розміщення зовнішньої реклами в Києві з вересня 2012 р. виростуть в середньому на 23%. Відповідні зміни до розпорядження № 838 "Про питання визначення розміру плати за розміщення реклами в місті Києві", було підписано головою Київської міської державної адміністрації (КМДА) Олександром Поповим, передає прес-служба КМДА.
Згідно з розпорядженням КМДА, підвищення базових тарифів на розміщення об'єктів зовнішньої реклами відбудеться таким чином:
Щит, що стоїть окремо - з 29 до 36 грн за кв. м;
Банер, панно на фасаді будинку - з 41 грн до 103 грн за кв. м;
Лайпостер, що стоїть окремо - з 31 до 37 грн за кв. м.
Читайте також: Київрада затвердила концепцію розвитку зовнішньої реклами, якою забороняється розміщення реклами в центрі Києва
Тарифи на розміщення реклами на транспорті зростуть більш значно, оскільки "зараз вони є занадто низькими", зазначили в КМДА. Наприклад, за монітор всередині вагона метро оператор платив місту 3,75 грн на місяць, а за рекламну площу на дверях вагона - 16 грн/кв. м в місяць. Новий тариф становитиме відповідно 35 грн та 150 грн/кв. м в місяць. Зазначимо, що столичний метрополітен щомісяця від розміщення реклами отримує 900 тис. грн.
Нові тарифи були погоджені з Антимонопольним комітетом України, який визнав їх обгрунтованими.
Як розповів заступник голови КМДА Олександр Пузанов, зміна тарифів була запланована ще на початку року, після того, як Київрада ухвалила концепцію розвитку зовнішньої реклами в Києві. Протягом весни і літа тривало бурхливе обговорення тарифів з компаніями-операторами зовнішньої реклами. "Ми вийшли на розумні цифри, що задовольняють міську владу і дозволяють рекламникам зберегти прийнятний рівень рентабельності", - пояснив Пузанов.
Він зазначив, що метою підвищення тарифів є приведення їх до економічно обгрунтованого рівня. Крім того, вони мають врегулювати столичний рекламний ринок. "У попередні роки тарифи на зовнішню рекламу та рекламу на транспорті були необгрунтовано низькими, що призвело не тільки до суттєвих втрат міського бюджету, але і до перенасичення міста рекламними носіями окремих видів. Нові тарифи, серед іншого, мають "вирівняти ринок" і створити більш конкурентне середовище", - вважає Пузанов.
За його словами, в більшості випадків тарифи після підвищення ще навіть не досягли рівня, який існував у столиці в 2009 р.
Тарифи на розміщення реклами в Києві підвищують вже не перший раз з початку року. У березні розміщення зовнішньої реклами подорожчало на 20%. Винятком стали лише лайтпостери - їх розміщення стало дорожчим на 25%. Ще одне підвищення планувалося в квітні.
Читайте також: Від розміщення реклами столичний метрополітен щомісяця отримує 900 тис. грн
Зазначимо, що концепція розвитку реклами в Києві передбачає заборону на розміщення реклами в центральній частині та в інших історико-культурних частинах міста.
Нагадаємо, що за перше півріччя 2012 р. в бюджет столиці за розміщення зовнішньої реклами було перераховано 41 млн грн, що на 26,6% більше, ніж за аналогічний період 2011 р. За підсумками року, Київ очікує отримати від реклами понад 115 млн грн . Левову частку цих коштів, 81 млн грн, - отримає міський бюджет. Решта коштів буде залишатися в розпорядженні комунальних підприємств-балансоутримувачів і витрачатися на виплату заробітної плати, здійснення примусового демонтажу незаконних конструкцій, розміщення соціальної реклами і т.д.