ua en ru

Президент МАУ: Приєднання України до програми "Відкрите небо" приведе до здешевлення авіаквитків

Автор: RBC.UA
Приєднання України до європейської програми "Відкрите небо" приведе до здешевлення авіаквитків на міжнародні і внутрішні рейси, адже дана програма передбачає лібералізацію ринку авіаперевезень і вільний доступ міжнародних компаній на внутрішні маршрути. Про це повідомив президент компанії "Міжнародні авіалінії України" ("МАУ") Юрій Мірошников.

Приєднання України до європейської програми "Відкрите небо" приведе до здешевлення авіаквитків на міжнародні і внутрішні рейси, адже дана програма передбачає лібералізацію ринку авіаперевезень і вільний доступ міжнародних компаній на внутрішні маршрути. Про це повідомив президент компанії "Міжнародні авіалінії України" ("МАУ") Юрій Мірошников. За словами Ю.Мірошникова, програма матиме і ряд негативних наслідків, таких як збільшення навантаження на аеропорти і повітряно-транспортні коридори України, а також витіснення з ринку національних авіаперевізників. Він відзначив, що українські компанії не готові конкурувати повною мірою з міжнародними авіакомпаніями. "Тому нам потрібно 2-3 роки на підготовку до роботи в умовах "Відкритого неба". Протягом цього періоду держава повинна подати національним авіакомпаніям максимальну протекціоністську підтримку", - заявив президент "МАУ". Нагадаємо, міністр транспорту і зв'язку України Микола Рудьковський під час перебування з робочою поїздкою в Брюсселі в червні ц.р. зустрівся з віце-президентом Європейської комісії з питань транспорту Жаком Барро і обговорив з ним актуальні питання транспортної співпраці і механізми надання цільової підтримки розвитку транспортного сектора. Одним з питань була співпраця в авіаційній сфері, а саме - укладення угоди "Відкрите небо". Поки що угода "Відкрите небо" знаходиться в стадії проекту. "Потрібно, щоб транспортні проекти, запропоновані Україною, співпадали з інфраструктурою Європи", - відзначив під час переговорів Ж.Барро. Для вирішення цього питання він запропонував створити фонд, який би об'єднав засоби, передбачені на подальші роки для розвитку інфраструктурного сектора України, додаткові фінансові ресурси держав-учасниць і приватні засоби. "Одним із головних критеріїв фінансування Європейським Союзом транспортних програм буде їх пріоритетність для України", - відзначив Ж.Барро.