Уряд скасував аптечний паспорт

Кабінет міністрів України оприлюднив постанову № 699 від 1 серпня "Про внесення зміни до пункту 5 переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету міністрів України". Даною постановою скасовано необхідність оформлення паспорту аптечного закладу суб'єктом господарської діяльності для отримання ліцензії на право провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами, повідомляє прес-служба Держлікслужби України.

Кабінет міністрів України оприлюднив постанову № 699 від 1 серпня "Про внесення зміни до пункту 5 переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету міністрів України". Даною постановою скасовано необхідність оформлення паспорту аптечного закладу суб'єктом господарської діяльності для отримання ліцензії на право провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами, повідомляє прес-служба Держлікслужби України.

Основною метою даних змін є максимальне спрощення процедури ліцензування.

Натомість заявник за встановленою формою надаватиме до Державної служби України з лікарських засобів відомості про матеріально-технічну базу та кваліфікацію персоналу, причому документ складатиметься самим заявником. В свою чергу, Держлікслужба України протягом десяти робочих днів має організувати перевірку вказаних відомостей та прийняти відповідне рішення.

"Таким нововведенням заявник виграє у часі на оформлення документів для отримання ліцензії, оскільки закон передбачає, що перевірка повинна бути проведена у строки, передбачені для видачі ліцензії", - зазначили в Держлікслужбі.

Нагадаємо, уряд затвердив паспорт аптечного закладу (структурного підрозділу) своєю постановою № 259 від 3 лютого 2010 р. Тоді в постанові зазначалося, що у графі "Документи, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності" пункту 44 переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 4 липня 2001 р. №756, абзац другий викладено у такій редакції: "Для господарської діяльності з оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами - копія паспорта аптечного закладу (структурного підрозділу), що складений за формою, затвердженою Кабінетом міністрів України, засвідчена підписом керівника суб'єкта господарювання, скріпленим печаткою суб'єкта господарювання, на кожній сторінці". 

Як повідомлялось, в травні в Держлікслужбі повідомили, що право надавати послугу доставки ліків може бути надано виключно аптекам з діючою ліцензією.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся