ua en ru

Пост топ-менеджера в Facebook розгнівав Комісію з цінних паперів США

Автор: RBC.UA
Комісія з цінних паперів і бірж США (SEC) визнала, що глава американського онлайн-відеосервісу Netflix Рід Хастінгс своїм постом в Facebook дискримінував частину інвесторів.

Комісія з цінних паперів і бірж США (SEC) визнала, що глава американського онлайн-відеосервісу Netflix Рід Хастінгс своїм постом в Facebook дискримінував частину інвесторів.

Мова йде про пост, розміщений Хастінгсом в Facebook 3 липня цього року. "Місячний перегляд (фільмів) Netflix в червні вперше перевищив 1 млрд годин", - відзначив він в повідомленні, адресованому директору по контенту компанії Теду Сарандосу та доступному для всіх 245 тис. підписників. Акції компанії в той день зросли на 6,2%. З тих пір повідомлення отримало 384 "лайки" і 36 перепостів.

В SEC вважають, що Netflix порушив Положення про справедливе розкриття, оскільки пост гендиректора містив "істотну" інформацію про бізнес компанії, яку слід поширити через прес-реліз з допомогою новинного агентства або іншим способом, який би надав доступ до відомостей широкій громадськості. Тепер компанії може загрожувати розпорядження про припинення протиправних дій або навіть цивільний позов.

Читайте також: SEC оштрафувала фонди, що завищували вартість акцій Facebook і Twitter

"У співробітників SEC викликав питання пост в Facebook. Дивовижна історія про соціальні медіа", - зазначив в новому посту в соцмережі Хастінгс. На його думку, сторінка з більш ніж 200 тис. передплатників, в числі яких багато журналістів і блогерів, "дуже публічна".

Крім того, інформація, переконаний Хастінгс, не була "істотною", оскільки за кілька тижнів до липневого поста він повідомляв, що незабаром цей поріг буде перевищено. Та й зростання котирувань в той день почалося ще до розміщення поста і пов'язане, мабуть, з виходом позитивного відгуку аналітика Citigroup увечері напередодні. Глава Netflix сподівається, що SEC зніме свої претензії.

Експерти вважають, що правила розкриття інформації, прийняті SEC в 2000 р., ще до появи і масової популярності соцмереж, гостро потребують коригування.

"Еволюція соціальних медіа створює для SEC ряд дуже цікавих наглядових викликів. Але якщо вони хвилюються про соціальні засоби комунікації, існує спосіб впоратися з цим, не погрожуючи позовом Хастінгсу. Їм необхідно розробити правила, які б дозволили розібратися з такими проблемами", - заявив Reuters професор Стенфордської школи права Джозеф Грандфест.

Читайте також: Facebook приховав значущу інформацію: Інвестори подали колективний позов

У минулому компанії Силіконової долини вже примушували SEC переглянути свої вимоги до розкриття інформації. Так, у 2007 р. тодішній глава Sun Microsystems Джонатан Шварц розкрив звітність компанії на її сайті для інвесторів за 10 хвилин до того, як вона була поширена через традиційні канали комунікацій. Він назвав вимоги SEC "анахронізмом" в умовах повсюдного поширення Інтернету. Через рік комісія дозволила компаніям розкривати певну інформацію тільки у розділі "Зв'язки з інвесторами" на своїх сайтах.