Посадку не даємо: диспетчер обідає
Несподівану відповідь на запит про посадку почув капітан авіалайнера, що збирався приземлитися в британському аеропорту Кардіфф. Його попросили політати ще небагато, тому що диспетчер пішов на обід. Літак, що повертався з Іспанії, вже підлітав до аеропорту прибуття, коли пасажирам оголосили, що посадка затримується. Збентежений капітан пояснив людям, що головний диспетчер пішов попити чаю, а черговий не уповноважений давати дозволи на посадку. В результаті, лайнер вимушений був 25 хвилин кружляти над аеропортом, аж поки диспетчер не повернувся на робоче місце і не дозволив літаку, нарешті, сісти. 70-річний Кен Джоунс, що повертався з відпочинку на острові Тенеріфе, розповідає, що він і інші пасажири прийняли все за розиграш, оскільки було якраз 1 квітня. "Капітан вибачився і пояснив, що ми не можемо приземлитися, тому що у диспетчера обідня перерва. Я був упевнений, що це жарт, до тих пір, поки ми не почали нарізувати круги над аеропортом", - згадує пасажир. У Національній службі управління повітряним рухом висловили співчуття з приводу затримки літака, а також завірили, що проведуть внутрішнє розслідування цього інциденту, який кидає тінь на професіоналізм співробітників авіаслужби. За матеріалами Ananova.