ua en ru

Покупці одягу переходять на більш бюджетні марки

Автор: RBC.UA
Доходи виробників одягу трохи вище середнього цінового сегмента будуть рости найшвидшими темпами - цієї зими покупці все частіше відмовляються від люксових брендів на користь вищезгаданого сегменту ринку моди. Так, за прогнозами компанії The Kooples, одяг якої коштує від 100 до 1 тис. дол, її продажі в цьому році зростуть більш ніж на 50%, навіть якщо ситуація в Європі стане ще більш складною.

Доходи виробників одягу трохи вище середнього цінового сегмента будуть рости найшвидшими темпами - цієї зими покупці все частіше відмовляються від люксових брендів на користь вищезгаданого сегменту ринку моди. Так, за прогнозами компанії The Kooples, одяг якої коштує від 100 до 1 тис. дол, її продажі в цьому році зростуть більш ніж на 50%, навіть якщо ситуація в Європі стане ще більш складною.

Це зростання виявиться в кілька разів вище, ніж у виробників массмаркета або ж люксових брендів. На думку аналітика CA Cheuvreux Томаса Месміна, продаж товарів розкоші зі світу моди зростуть цього року на 10%.

Як повідомляє Bloomberg з посиланням на головного мерчендайзера знаменитого паризького універмагу Printemps Танкреда де Лалена, продажу осінньо-зимових колекцій таких марок, як The Kooples і Sandro, були просто "вибуховими". За його словами, ці бренди більш доступні, ніж люкс і завойовують клієнтів вдалим співвідношенням ціни, якості та оригінальності. Як зазначив глава The Kooples Олександр Еліша, криза змусила людей "замислюватися про те, що вони збираються купити".

Так, через кризу багато жителів Старого Світу, що віддавали перевагу раніше Gucci, змушені задовольнятися більш скромними марками, які все ж пропонують більш якісні та різноманітні товари, ніж массмаркет.

За словами керуючого партнера інвестора Officina Андреа Чіччолі, у брендів, більш доступних, ніж люкс, є великі можливості зростання як в індустріальних, так і в країнах, що розвиваються. Він очікує збільшення інтересу до них інвесторів.

"Вперше ринок звернув увагу на" недолюкс "восени 2010 р., коли виробник люкса LVMH купив пакет акцій групи SMCP, якій належать Sandro, Maje і Claudie Pierlot. У LVMH хороші аналітики з відмінною інтуїцією, і цей крок став сигналом для ринку", - сказав РБК daily експерт в області моди Андрій Аболенкін.

Відповідно до досліджень компанії Bain, покупці вважають за краще класичні речі, які відповідають за характером і стилем люксу, але більш прийнятні за ціною. Ще одна тенденція - це відмова від брендів. Якщо раніше заможні люди гордо носили на сумці логотип відомої марки класу люкс, то зараз люди вважають за краще не виділятися таким чином.