Пивоварна Anheuser-Busch InBev наростила квартальний прибуток на 44,7%

Чистий нормалізований прибуток (доступний для розподілу серед акціонерів) однієї з найбільших пивоварних компаній в світі Anheuser-Busch InBev в I кварталі 2012 р. виріс на 44,7% - до 1 млрд 673 млн дол. проти 1 млрд 156 млн дол. в січні -березні 2011 р. Такі дані містяться в опублікованому сьогодні фінансовому звіті компанії.

Чистий нормалізований прибуток (доступний для розподілу серед акціонерів) однієї з найбільших пивоварних компаній в світі Anheuser-Busch InBev в I кварталі 2012 р. виріс на 44,7% - до 1 млрд 673 млн дол. проти 1 млрд 156 млн дол. в січні -березні 2011 р. Такі дані містяться в опублікованому сьогодні фінансовому звіті компанії.

Показник EBITDA компанії в I кварталі 2012 р. збільшився на 7,4% - до 3 млрд 552 млн дол. проти 3 млрд 403 млн дол. роком раніше. Варто відзначити, що аналітики, опитані Reuters, прогнозували даний показник у розмірі 3,58 мдрд дол. Виручка компанії за звітний період виросла на 6,2% - до 9 млрд 332 млн дол. проти 9 млрд 3 млн дол. в I кварталі 2011 р.

В минулому році чистий прибуток Anheuser-Busch InBev зріс на 45,4% - до 5,855 млрд дол. проти 4,026 млрд дол. за 2010 р.

Компанія Anheuser-Busch InBev була утворена в 2008 р. шляхом злиття бельгійської InBev і американської Anheuser-Busch, які на момент об'єднання займали відповідно третє та перше місце в світі за обсягами виробництва. Вартість операції, проведеної за готівковий розрахунок, склала 52 млрд дол Штаб-квартира компанії розташована в бельгійському місті Льовен. У 25-ти країнах світу в структурах компанії працюють 120 тис. співробітників. Виробничі потужності корпорації включають 140 заводів по виробництву пива і 13 заводів з виробництва безалкогольних напоїв. Корпорація також володіє 50% акцій лідера мексиканського пивного ринку компанії Grupo Modelo. Акції корпорації Anheuser-Busch InBev торгуються на Нью-Йоркській фондовій біржі і на європейській біржі Euronext.

Anheuser-Busch InBev належать близько 300 торгових марок пива, в тому числі мають статус світових Budweiser, Stella Artois і Beck's, а також Leffe і Hoegaarden, що позиціонуються як міжнародні. Решта торгові марки - регіональні і національні.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся