ru ua

Лист Гройсману: промисловики і транспортники просять прем'єра вплинути на кадрову політику МІУ

Лист Гройсману: промисловики і транспортники просять прем'єра вплинути на кадрову політику МІУ Схоже, що ситуація у морській і річковій галузі потребує кардинальних змін

Кадрова політика Міністерства інфраструктури України (МІУ) щодо морського транспорту потрапила у центр уваги промисловиків і транспортників. Так, через стан справ морської і річкової галузі, невдалу спробу її реформування, недоліки кадрової політики, доведення портової інфраструктури стратегічного призначення (причали, акваторії, підхідні канали тощо) у ряді портів до занепаду, повільне виконання, а в більшості випадків невиконання закону України "Про морські порти України" прем'єр-міністрові Володимиру Гройсману було відправлене звернення. 

Лист підписаний президентом "Українського союзу промисловців і підприємців" Анатолієм Кінахом, головою Федерації роботодавців транспорту України Орестом Климпушом, головою ВГО "Український транспортний Союз" Леонідом Костюченком, президентом Асоціації портів України "Укрпорт" Юрієм Круком, академіком НАН України, директором ДП "Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень" Борисом Буркінським, головою громадської ради при Міністерстві інфраструктури України Володимиром Севрюковим, генеральним директором Асоціації "Всеукраїнське об’єднання крюінгових компаній" В'ячеславом Кісловським, почесним президентом Одеського морського торговельного порту М. Павлюком, почесним президентом Миколаївського морського торговельного порту Василем Капациною, головою комітету з питань морського та річкового транспорту Громадської ради при Мінінфраструктури України В. Зубковим, головою профспілки робітників морського транспорту Чорноморського морського порту, голови комітету Асоціації "Укрпорт" С.Бризгаловим.

Зокрема, щодо кадрової політики МІУ підписанти заявляють, що з тринадцяти директорів морських торговельних портів України - тільки троє мають підписані контракти, усі інші виконуючі обов’язки, а у чотирьох керівників в повному обсязі пройдено процедуру конкурсного призначення, але протягом близько півроку контракти не підписані. Така ситуація продовжується майже від трьох до восьми місяців з директорами портів: Бердянськ, Миколаїв, СК "Ольвія", Маріуполь.

В той же час, професіонали галузі морського і річкового транспорту пропонують до реалізації 10 конкретних напрямків проведення реформи галузі. Одним з головних - є створення Державної служби морського і річкового транспорту України як центрального органу виконавчої влади, що було передбачено Планом пріоритетних дій уряду на 2016 рік.

Обговорити цей та інші напрямки подальшого реформування галузі, підписанти пропонують Володимирові Гройсману на засіданні Кабінету міністрів України з порядком денним "Стан реформування морського та річкового транспорту України".

Крім цього, пропонується зробити традиційними щорічні зустрічі прем’єр-міністра України та морської громадськості з метою обговорення проблем галузі та прийняття відповідних рішень її розвитку. На думку підписантів, проведення таких засідань уряду з участю громадськості прискорить проведення реформ і продемонструє, що уряд разом з народом.

Фото: лист промисловиків та транспортників до Володимира Гройсмана

altaltalt