П.Мірошников: Тарифи на проїзд у київському метро потрібно підвищити
Вийти з критичної ситуації в київському метрополітені можливо лише завдяки підвищенню тарифів на проїзд. Про це заявив начальник КП "Київський метрополітен" Петро Мірошников, повідомляє прес-служба підприємства. "В даний час ситуація досягла критичної межі. Якщо споруди метрополітену вдається підтримувати в належному стані завдяки зусиллям працівників підприємства, то пересувний склад на їхньому ентузіазмі не поїде. Ремонтувати ж його практично нічим. Якщо подібна ситуація триватиме і надалі, недалеко той час, коли метрополітен змушений буде припинити свою роботу. Іншого виходу з критичної ситуації, окрім підвищення тарифу на проїзд у метрополітені до рівня, необхідного для покриття витрат, не існує. Ось про що повинні думати депутати (Київради)", - вважає П.Мірошников. Він також повідомив, що впродовж останніх років, через хронічне недофінансування, експлуатаційні потреби метрополітену забезпечувалися далеко не в достатніх обсягах. Особливо це стосується незадовільного придбання запасних частин і комплектуючих, спеціальної техніки і матеріалів, необхідних для підтримки життєдіяльності підприємства. Як наслідок, стан об'єктів метрополітену і рухомого складу з року в рік погіршується і поступово набуває загрозливих перспектив, сказав він. Він категорично заперечує можливість приватизації КП, виражену раніше представниками блоку Віталія Кличка. "Приватизації не підлягають об'єкти, які мають загальнодержавне значення, а також казенні підприємства, які забезпечують життєдіяльність держави в цілому, зокрема: метрополітен, міський електротранспорт. Чи потрібні ще якісь докази?", - сказав директор підприємства. У квітні ц.р. П.Мірошников заявив, що питання вартості проїзду в метро знаходиться в компетенції місцевої влади, а не метрополітену. За його словами, вартість однієї поїздки в столичному метро повинна становити приблизно 2 грн. "Вартість проїзду в Київському метрополітені є найнижчою у світі. Середня собівартість однієї поїздки в київському метро становить приблизно 1,58 грн, а з урахуванням того, що 22% пасажирів у київському метрополітені їздять безкоштовно, а студенти і школярі оплачують на сьогодні 20 і 10 коп., відповідно, то можна з упевненістю сказати, що вартість однієї поїздки повинна становити приблизно 2 грн", - сказав П.Мірошников у грудні 2007 р. Нагадаємо, "Київський метрополітен" має діючі три лінії, експлуатаційна довжина яких майже 60 км. У метрополітені 44 станції, з трьома підземними вузлами пересадок, лінії метрополітену перетинають всі 10 районів міста.