ОСК РФ має намір придбати 6 українських заводів
Окрім держпідприємства «Заря-Машпроект» і Чорноморського суднобудівельного заводу (ЧСЗ), про інтеграцію з якими було відомо раніше, «Об'єднану суднобудівельну корпорацію» РФ цікавлять ще чотири активи, що знаходяться в держвласності, а саме завод «Паллада», Суднобудівельний завод імені 61 комунара і приватні Херсонський суднобудівельний завод (ХСЗ) і миколаївський «Екватор», пише РБК daily.
На українських підприємствах і в Міністерстві промисловості України підтверджують інтерес ОСК до цих активів, але підкреслюють, що наочних переговорів про інтеграцію з російською корпорацією поки не ведеться. «ОСК веде мляве листування з урядом України на тему об'єднання суднобудівельних активів. По суті, немає ніяких законодавчих ініціатив. Тому зараз складно щось говорити про придбання ОСК українських підприємств або про яку-небудь іншу інтеграцію», - говорить прес-секретар Мінпромполітики України Сергій Гончаров.
Втім, ОСК може зіткнутися з несподіваною проблемою. В кінці травня 2010 р. Господарський суд Києва визнав приватизацію ЧСЗ незаконною. Херсонський суднобудівельний завод (формальний власник 90,25% акцій ЧСЗ) подав апеляцію на рішення суду. «У низки українських підприємств, які ми вивчаємо на предмет інтеграції з ОСК, дійсно є проблеми з власниками, - визнає представник ОСК Ігор Рябов. - Чекаємо, що Україна вирішить ці проблеми».
Нагадаємо, 10 червня глава ОСК Роман Троценко за підсумками засідання ради безпеки РФ заявив, що вже в 2010 р. отримає контроль над ЧСЗ. Він відзначив, що ЧСЗ був одним з найбільш технологічно оснащених в СРСР і будував, зокрема, авіаносні катери. Єдиний авіаносець РФ, що діє, "Адмірал Ковалів" був побудований саме на ЧСЗ.
Раніше, 7 червня заступник міністра промислової політики України Костянтин Кучер повідомив в рамках робочої зустрічі з заступником міністра промисловості і торгівлі РФ Денисом Мантуровим, що Україна зацікавлена в спільному з РФ виробництві суден.