На НТН звільняють журналістів і запроваджують цензуру

Журналісти телеканалу НТН заявляють про масові звільнення кореспондентів напередодні виборів. "Телеканал НТН, який позиціонує себе на медіа-ринку як опозиційний, заощаджує на журналістах. Першими жертвами "політекономії" стали журналісти програми "Ціна питання", - йдеться в заяві журналістів. Журналісти телеканалу НТН заявляють про масові звільнення кореспондентів напередодні виборів. "Телеканал НТН, який позиціонує себе на медіа-ринку як опозиційний, заощаджує на журналістах. Першими жертвами "політекономії" стали журналісти програми "Ціна питання", - йдеться в заяві журналістів. За їхніми словами, у січні програма припинила своє існування через звільнення керівника і ведучого "Ціни питання" Олега Дейнека, "іншим членам команди було запропоновано піти протягом одного тижня з формулюванням "за скороченням штату" або "за власним бажанням". "Причому відразу після того, як журналісти звертають увагу керівництва на необ'єктивність подачі деяких інформаційних матеріалів", - розповіла пресі журналістка Марина Балабан. Журналіст В'ячеслав Коновалов відзначив, що керівництво каналу відмовилося вести переговори з журналістами і профспілкою, вважаючи існування профспілки на телеканалі незаконною. "Всі аргументи з приводу законності реєстрації і діяльності профспілки до уваги не бралися. Законність же замовних матеріалів керівництвом під сумнів ніколи не ставилася", - додав він. "Мене викликали на килим, коли я поставив на перше місце у випуску новин матеріал про нагородження президента Ющенка англійською королевою. Мені сказали, що це не та подія, якою треба розпочинати теленовини. Коли ж згодом я знову розпочав випуск з новини, пов"язаної з Ющенком, мені запропонували написати заяву", - розповів РБК-Україна Богдан Харахаш, колишній випусковий редактор новин на телеканалі НТН. Екс-журналісти НТН заявляють, що програма "Ціна питання" – "тільки перша ластівка" у процесі звільнення журналістів з каналу. Водночас генеральний директор телеканалу Олександр Ільяшенко повідомив пресі, що всі звільнені співробітники написали заяви за власним бажанням. "Це в Олега Дейнека треба запитати, чому він звільнився. Ми пропонували і йому, й іншим залишитися, але ніхто не захотів цього робити. Програму "Ціна питання" було закрито, тому що в ній немає кому працювати", - зазначив він, додавши, що якби лист від колишніх співробітників з'явився в газеті, то він подав би на них до суду, але не робить цього, оскільки Інтернет "на сьогодні усе терпить". Дейнеко, натомість, підтвердив інформацію його колег і заявив про свою солідарність з їхньою думкою. Водночас, він не захотів говорити про причини звільнення, але зазначив, що і йому, і його співробітникам пропонували залишитися на таких умовах, на які вони погодитися не могли. За підсумками моніторингу телепрограм новин, що його провели Комітет "Рівність можливостей" та асоціація "Спільний простір" - НТН і ТРК "Україна" стали найбільш заангажованими каналами, які відверто симпатизують Партії регіонів.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся