На Женевському автосалоні продовжилося представлення новинок (фото)
У Женеві сьогодні, 6 березня, розпочався другий день легендарного європейського моторшоу. Світові автовиробники підготували для глядачів 65 світових і 27 європейських прем'єр. Деякі новинки вже були представлені вчора. Сьогодні автолюбителів чекає чергова порція найновіших автомобілів.
Так, Opel представив позашляхову версію нового компакт-диска Adam. Спецверсія, що отримала назву Rocks, є поки тільки концептом. Від серійного Adam автомобіль відрізняється, перш за все, збільшеним на 15 міліметрів кліренсом. На дорозі Adam Rocks видадуть пластиковий обвіс, тендітний дах та литі диски більшого радіуса. Чи стане концепт серійним, поки невідомо. У первинній модифікації модель надійшла у продаж з трьома доступними моторами. Найслабший з усіх - 1,2-літровий бензиновий агрегат (70 кінських сил). Крім того, Opel запропонує Adam з двигуном об'ємом 1,4 літра, залежно від компонування, потужність мотора становитиме або 87, або 100 кінських сил.
Тепер для шанувальників марки Suzuki головне - не заплутатися. До старого SX4 додався новий - під такою ж назвою, але значно більший. Його основою став концепт S-Cross. Кросовер побудований на новій платформі - вона також буде використовуватися як основа для майбутніх кросоверів марки (по одному в рік протягом найближчих чотирьох років), у тому числі для компактного міського паркетника. S-Cross, він же SX4, отримав систему повного приводу. Однак, як водиться в цьому сегменті, повний привід буде доступний як опція, а в молодших комплектаціях автомобілі будуть йти з переднім. Новий кросовер допоможе Suzuki привернути до себе свіжу аудиторію.
SsangYong Stavic прийшов на зміну моделі Rodius. Мінівен має чотири ряду крісел, які трансформуються в декількох варіантах. В результаті, новинка може бути семи-, шести - або одинадцятидверною. Базовим мотором, з яким автомобіль надійде в продаж на більшості ринків, стане дволітровий дизельний двигун потужністю 149 кінських сил і 360 Нм крутного моменту. Двигун може працювати в парі з шестиступінчастою "механікою" або з п'ятидіапазонним "автоматом", що використовує Mercedes-Benz. На ринок новинка вийде вже в цьому році.
На автосалоні в Женеві відбулася прем'єра нового покоління Skoda Octavia. Причому відразу в двох кузовах: ліфтбек і універсал. Обидві вони отримали повнопривідну трансмісію, яка приводить в дію задню вісь муфтою Haldex. Машина побудована на новій модульної платформі MQB, тією ж, що лягла в основу Audi A3, Volkswagen Golf і Seat Leon. При цьому новинка стала більшою не тільки за своїх родичів з VAG, але і основних конкурентів по С-класу. Octavia, порівняно з попереднім поколінням авто, стала довшою на 90 мм (4659 мм), ширшою на 45 мм (1814 мм), але легшою на 102 кг. При цьому колісна база збільшилася на 108 мм (2686 мм).
Читайте також: Представлені перші новинки Женевського автосалону
Абсолютно точно автомобіль став набагато просторішим позаду. Багажник новинки став на 5 л більшим, ніж раніше, що робить його найбільшим у класі (590 л). У базовій версії Octavia буде пропонуватися з 1,2-літровим турбомотором потужністю 86 к.с., який працює в парі з 6-ступінчастою механікою. Інші двигуни (1,4 TSI (140 л.с.), 1,8 TSI (180 к.с.)) будуть оснащуватися і 7-ступінчастою DSG.