ua en ru

М.Рудьковський: Начальником Одеського порту залишиться М.Павлюк

Автор: RBC.UA
Міністерство транспорту і зв'язку відмінило свій наказ про звільнення з посади начальника Одеського морського торгового порту Миколи Павлюка після зустрічі з керівництвом і профспілковою організацією порту. Про це в ефірі одного з телеканалів Одеси заявив міністр транспорту і зв'язку України Микола Рудьковський, повідомляє інформаційний сайт міста.

Міністерство транспорту і зв'язку відмінило свій наказ про звільнення з посади начальника Одеського морського торгового порту Миколи Павлюка після зустрічі з керівництвом і профспілковою організацією порту. Про це в ефірі одного з телеканалів Одеси заявив міністр транспорту і зв'язку України Микола Рудьковський, повідомляє інформаційний сайт міста. Із М.Павлюком досягнуто домовленості про те, що Володимир Биков продовжить виконувати обов'язки начальника порту до 5 березня, коли М.Павлюк вийде з лікарняного. Потім буде проведено перерозподіл у структурі керівництва порту: В.Бикова буде призначено першим заступником начальника порту, а обов'язки інших заступників будуть перерозподілені", - повідомив Н.Рудьковський. Міністр підкреслив, що єдина розбіжність з М.Павлюком полягала в тому, що він хоче будувати контейнерний термінал у відкритому морі. "А я вважаю це недоцільним. Будівництво терміналу у відкритому морі обійдеться в 400 млн дол., тоді як будівництво його на території судоремонтного заводу "Україна" або Військової гавані порту - у 3 рази дешевше. Потрібно буде взяти стільки кредитів, що це поставить під загрозу платоспроможність порту - державного підприємства", - зазначив Н.Рудьковський. Нагадаємо, що міністр транспорту і зв'язку підписав наказ про звільнення М.Павлюка з посади начальника ДП "Одеський морський торговий порт" 21 лютого ц.р.. Причинами звільнення називалися допущені порушення у фінансово-господарській діяльності, неефективне використання держмайна і, відповідно, порушенням умов контракту. Як видно з наказу, підставою для звільнення стали результати перевірки КРУ. Звільнення свого начальника працівники порту зустріли вкрай негативно. Вони відразу ж зібрали багатолюдний мітинг, вимагаючи відмінити наказ. Також портовики звернулися до керівництва країни і міста з вимогою розібратися в ситуації з Одеським МТП. Сам М.Павлюк в інтерв'ю "Дзеркало тижня" заявив, "те, що ми спостерігаємо сьогодні в галузі, — це справжнісіньке рейдерство. Тільки "захоплення" підприємств здійснюється за іншою методикою — шляхом введення нових посад і призначення на них своїх людей". Відзначимо, що звільнення М.Павлюка за результатами перевірки Мінтрансзв"язку стало не єдиним. На минулому ж тижні Н.Рудьковський підписав наказ про звільнення президента ВАТ "Українське Дунайське пароплавство" Петра Суворова. Його відставка також викликала бурхливу хвилю протесту. М.Павлюк розповів, що його відставка відбулася після звільнення першого заступника начальника порту з економіки та інвестицій Володимира Мельниченка, який був протеже Н.Рудьковського, а саму посаду було введено на особисте прохання міністра транспорту. За словами начальника порту, його новий зам відразу забрав під свій контроль найцікавіші відділи: постачання, палива, тендерний, договорів і банківських депозитів. При цьому В.Мельниченко брав хабарі за оформлення договорів і незабаром за кошти порту купив собі машину за 70 тис. дол., потім — квартиру за 2,3 млн грн. "Я у зв'язку з цим побував у міністра і сказав, що це, здається, занадто. При мені він лише злегка покартав свого протеже: мовляв, потисніть один одному руки і дружно працюйте далі", - розповів М.Павлюк. Зрештою, за словами начальника порту, все закінчилося перевіркою КРУ, його наказом звільнити В.Мельниченка і наказом міністра звільнити самого М.Павлюка. Начальник Одеського порту також повідомив, що звернувся офіційно до прем'єр-міністра України Віктора Януковича, голови ВР Олександра Мороза і міністра внутрішніх справ Василя Цушка. Зараз комісія МВС працює у порту. Між тим, результати перевірки КРУ порт має намір оскаржити в суді. За підсумками 2006 р. прибуток порту склав 128 млн грн, що на 5,9% більш ніж у 2005 р., і складає майже третину від загального прибутку всіх 18 портів України. Крім того, вантажообіг виріс на 4,3%, а також встановлено рекорд з перевалки суховантажів.