ua en ru

Мінюст США розслідує операцію Google і Yahoo!

Автор: RBC.UA
Міністерство юстиції США розпочало антимонопольне розслідування операції про розділ доходів від реклами, що заключили дві найбільші пошукові системи Yahoo! Inc. і Google Inc. Як повідомляється, Мінюст має намір запитати відповідні документи не тільки у Google і Yahoo!, але і у інших великих інтернет- і медіа-компаній, передає Reuters.

Міністерство юстиції США розпочало антимонопольне розслідування операції про розділ доходів від реклами, що заключили дві найбільші пошукові системи Yahoo! Inc. і Google Inc. Як повідомляється, Мінюст має намір запитати відповідні документи не тільки у Google і Yahoo!, але і у інших великих інтернет- і медіа-компаній, передає Reuters. Проведення офіційного розслідування говорить про те, що деякі умови операції могли викликати у Мінюсту підозри на предмет невідповідності антимонопольному законодавству. Згідно з законом, угода між Google і Yahoo! не вимагає схвалення антимонопольної влади, оскільки воно не має на увазі злиття компаній. Проте уряд може звернутися до суду, якщо вважатиме, що операція обмежить конкуренцію між ними. Нагадаємо, що Yahoo! і Google уклали угоду про партнерство на ринку інтернет-реклами в середині червня 2008р. За умовами угоди, Yahoo! використовуватиме рекламну технологію Google Adsense і рекламний контент від Google при відображенні результатів запитів до пошукової системи Yahoo!, а також на інтернет-сайтах Yahoo!. Партнерська програма діятиме стосовно операцій Yahoo! у США і Канаді. Термін дії угоди - до 10 років. Google отримуватиме плату безпосередньо від рекламодавців за звернення до його рекламного контенту, розміщеному на пошукових сайтах Yahoo! Частину виручки Google ділитиме з Yahoo!. Компанії ухвалили рішення відкласти імплементацію угоди на строк до трьох місяців, щоб дати можливість антимонопольним органам вивчити операцію. Тим часом в повідомленні Google наголошується, що у операції немає видимих ознак антимонопольних порушень. Yahoo! може укладати аналогічні угоди з іншими провайдерами інтернет-реклами, партнерство Yahoo! і Google також не збільшує частку Google серед загальної кількості пошукових запитів, аргументує Google.