Мінтрансзв'язку розробить держпрограму закриття залізничних переїздів
За дорученням міністра транспорту та зв'язку України Костянтина Єфименка буде розроблено державну програму планового закриття залізничних переїздів. Відповідний проект має розробити «Укрзалізниця» до 1 березня 2011 р., повідомляє прес-служба Мінтрансзв'язку.
«Сьогодні прийнято рішення провести позапланову перевірку всіх залізничних переїздів з автобусним рухом, - підкреслив міністр. - До 12 листопада «Укрзалізниця», Головавтотрансінспекція, Укравтодор спільно з Державтоінспекцією мають провести ці позапланові обстеження та забезпечити невідкладну ліквідацію виявлених недоліків».
Адже, за словами міністра, фізично проконтролювати понад 150 тис. перевізників, із яких 33% мають у своєму розпорядженні лише один транспортний засіб, держава просто не має можливості.
К.Єфименко зазначив, що надалі розпочнеться планове закриття залізничних переїздів. «Мова йде про цілий комплекс заходів: ми будемо будувати шляхопроводи, тунелі, змінювати маршрути автотранспорту, щоб вони не проходили через залізничні переїзди. Така програма буде розроблена на 10 років вперед», - наголосив він.
До 15 листопада також буде доопрацьовано проект державної цільової програми з безпеки дорожнього руху на 2011-2015 рр. та подано на розгляд Міністерству внутрішніх справ. До 12 грудня «Укрзалізниця» разом з Укравтодором, Головавтотрансінспекцією розроблять проект галузевої програми безпеки руху на залізничних переїздах та пішохідних переходах через колії залізниць України на 2011-2015 рр.
Міністр зазначив, що сьогодні є повна підтримка всіх ініціатив Мінтрансзв'язку з боку парламентського комітету Верховної Ради України. «Це дійсно кардинальна реформа безпеки за останній час. У нас вистачає сил та волі, щоб її реалізувати», - наголосив він.
Крім того, він також повідомив, що вже реалізовані заходи, які дозволили мінімізувати кількість ДТП, зокрема, на залізничних переїздах. Наприклад, якщо у 2007 р. сталося 189 ДТП, то в 2010 р. - 91.
«При цьому і багато років назад, і зараз більшість ДТП стається на повністю обладнаних переїздах. Це означає, що корінь проблеми криється не в недостатності вжитих заходів, а в свідомості людей», - сказав К.Єфименко, додавши, що непоодинокі випадки не просто виїзду машини на колію - під поїзд, а взагалі в'їзду у бік поїзда, ходіння людей по коліях у непередбачених місцях.
Нагадаємо, 20 жовтня Кабінет міністрів України затвердив транспортну стратегію до 2020 р. Транспортна стратегія визначає концептуальні засади формування та реалізації державної політики щодо забезпечення стабільного та ефективного функціонування транспортної галузі. Її реалізація створить умови для соціально-економічного розвитку країни, підвищення конкурентоспроможності національної економіки і рівня життя населення.
Основні напрямки розвитку транспортного сектору економіки України на період до 2020 р: зменшення на 30% обсягів викидів шкідливих речовин в атмосферу; зменшення на 15-20% енергоємності транспорту, зокрема автомобільного - з 43,6 до 34,8 грама умовного палива на 1 тонно-кілометр, залізничного - з 10,32 до 8,75 грама умовного палива на 1 тонно-кілометр; прискорення темпів інтеграції вітчизняної транспортної системи до європейської та світової транспортних систем.