ua en ru

Mercedes-Вenz SLS AMG переведений на електричну тягу (фото)

Автор: RBC.UA
У люксовому сегменті електромобілів з'явився новий лідер. Суперкар Mercedes-Вenz SLS AMG перевели на електричну тягу. Результат очікувано виявився вражаючим. Електромотори замінили стандартну силову установку V8 і видають все ту ж 751 кінську силу. Можна було б голослівно назвати Mercedes-Вenz SLS AMG найшвидшим електрокаром на даний момент, але він підтвердив це звання на ділі.

У люксовому сегменті електромобілів з'явився новий лідер. Суперкар Mercedes-Вenz SLS AMG перевели на електричну тягу. Результат очікувано виявився вражаючим. Електромотори замінили стандартну силову установку V8 і видають все ту ж 751 кінську силу. Можна було б голослівно назвати Mercedes-Вenz SLS AMG найшвидшим електрокаром на даний момент, але він підтвердив це звання на ділі.

Напередодні пройшли випробування електричного SLS AMG на Північній петлі автодрому Нюрбургрінг. Ця траса вважається найскладнішим гоночним треком у світі, пройшовши який, автомобіль розкриває весь свій потенціал. Раніше рекорд Північної петлі належав Audi R8 на електротязі, кращий результат якої 8:09,099. Довгий час цей рекорд ніким не був побитий. Поки інженери Mercedes-Вenz не поставили в SLS AMG електромотори. Електросуперкар пройшов Північну петлю за 7:56,234.

Читайте також: Продажі автомобілів в ЄС в травні досягли 20-річного мінімуму

Mercedes-Вenz SLS AMG переведений на електричну тягу (фото)

"Mercedes-AMG є першим автовиробником, чия машина з використанням електричної тяги пройшла Північну петлю менш, ніж за 8 хвилин, - з гордістю відзначає глава підрозділу AMG Ола Келленіус. - Це досягнення - ще один доказ нашої постійної тяги до інновацій".

Mercedes-Вenz SLS AMG переведений на електричну тягу (фото)

Електричний Mercedes-Вenz SLS AMG розгоняється до 100 км/год менш, ніж за 4 секунди. Максимальна швидкість обмежена позначкою 250 км/год. Із заводу високотехнологічну новинку відпускають за ціною 550 тис. дол. Таким чином, цей електрокар став ще і найдорожчим автомобілем в історії Mercedes-Вenz.