ua en ru

Медведєв має намір вивести Ту-134 з регулярних авіарейсів

Автор: RBC.UA
Президент РФ Дмитро Медведєв дав доручення проаналізувати питання про виведення Ту-134 з експлуатації на регулярних рейсах. Про це він повідомив в ефірі "Росія 24". "Я доручив міністерству, щоб готували в цілому форсований висновок Ту-134 з експлуатації. Це час зробити", - сказав глава держави. Президент вважає, що відмовитися від експлуатації цього типу літаків слід вже з наступного року.

Президент РФ Дмитро Медведєв дав доручення проаналізувати питання про виведення Ту-134 з експлуатації на регулярних рейсах. Про це він повідомив в ефірі "Росія 24". "Я доручив міністерству, щоб готували в цілому форсований висновок Ту-134 з експлуатації. Це час зробити", - сказав глава держави. Президент вважає, що відмовитися від експлуатації цього типу літаків слід вже з наступного року.

Нагадаємо, що літак Ту-134 розбився при посадці в 1 км від аеропорту м. Петрозаводська близько півночі 20 червня ц.р. В результаті авіакатастрофи на місці події загинули 44 людини. Пізніше в лікарні помер 10-річний хлопчик. Сім потерпілих перебувають у лікарнях. Причини авіаподії встановлюються.

Відзначимо, що на початок 2011 р. було втрачено 72 літаків типу Ту-134, з них 9 в результаті бойових дій, 1 через теракт. У катастрофах загинули приблизно 1494 чоловік.

Нагадаємо, що в березні 2009 р. літак Ту-134 на борту з ВПС РФ під час перерваного зльоту був пошкоджений і списаний.

У березні 2007 р. Ту-134 розбився при посадці через помилки диспетчерів і екіпажу. Літак повинен був йти на друге коло. Тоді з 57 постраждало 6 осіб.

Раніше в липні 2006 р. після влучення при зльоті птиці в турбіну Ту-134 КВС прийняв рішення про припинення зльоту практично на відриві. Літак викотився за курсом зльоту, минувши ближній привід. Підломив основні стійки, загорівся. Всі пасажири залишилися живі, літак повністю згорів.

Ту-134 - радянський пасажирський літак для авіаліній малої і середньої протяжності, розроблений на початку 1960-х років в ОКБ ім. Туполєва і випускався серійно з 1965 по 1984 рр. на Харківському авіаційному виробничому об'єднанні. Всього було побудовано 852 літака усіх модифікацій. Ту-134 був сертифікований за міжнародним нормам. Літак будувався в різних модифікаціях: пасажирські, машини спеціального призначення, літаючі лабораторії. Використовувався також в школах ВВС.