ua en ru

MasterCard збільшила квартальний прибуток на 21,4%

Автор: RBC.UA
Чистий прибуток американської компанії MasterCard Inc. (оператора однойменної платіжної системи), доступний для розподілу серед акціонерів компанії, за I квартал 2012 р. виріс на 21,4% - до 682 млн дол. в порівнянні з прибутком у розмірі 562 млрд дол., отриманим за I квартал минулого року.

Чистий прибуток американської компанії MasterCard Inc. (оператора однойменної платіжної системи), доступний для розподілу серед акціонерів компанії, за I квартал 2012 р. виріс на 21,4% - до 682 млн дол. в порівнянні з прибутком у розмірі 562 млрд дол., отриманим за I квартал минулого року.

Чиста виручка корпорації збільшилася на 17,1% - з 1,501 млрд дол. до 1,758 млрд дол. Операційний прибуток MasterCard за I квартал 2012 р. збільшилася на 19,6%, досягнувши 1 млрд дол. проти 836 млн дол в I кварталі 2011 р. Такі дані представлені в опублікованому сьогодні звіті MasterCard. Оприлюднені дані виявилися вищими за прогнози аналітиків, що чекали виручки за підсумками кварталу на рівні 1,73 млрд дол.

Нагадаємо, конкурент MasterCard - American Express вже відзвітував за підсумками I кварталу 2012 р., оприлюднивши фінансові показники, які перевершили очікування експертів.

Нещодавно MasterCard і Visa попередили американські банки про витік персональних даних утримувачів пластикових карт. У заяві компаній стверджується, що безпека їх власних систем не була порушена. Однак користувацька інформація була викрадена через сторонню посередницьку компанію, що займається обробкою даних - Global Payments.

Також компанії мають намір використовувати інформацію про покупцеву поведінку своїх клієнтів для реклами і маркетингу. З подібною пропозицією представники двох компаній зверталися до лідерів світової рекламної індустрії. Visa обробляє понад 45 млн клієнтських транзакцій в рік, MasterCard - 23 млн. Компанії розглядають можливість продавати анонімні історії покупок клієнтів аналітикам, маркетологам та рекламним компаніям. Оператори кредитних карт вважають, що є в їхній базі інформація може дозволити виділяти групи потенційних клієнтів, зацікавлених, приміром, у спецпропозиції з міжнародних перельотів, покупках якихось категорій продуктів і т.д. Також оператор може відстежити, скільки реальних покупок рекламованої продукції було зроблено за підсумками проведеної кампанії.

Нагадаємо, в минулому році чистий прибуток MasterCard виріс на 3,2% - до 1,906 млрд дол. порівняно з прибутком у розмірі 1,846 млрд дол., отриманим за 2010 р.

MasterCard - одна з провідних у світі платіжних систем, яка займається обслуговуванням фінансових установ, фізичних осіб і підприємств у більш ніж 210 країнах і управляє програмами емісії цілого сімейства відомих брендів платіжних карт, таких як MasterCard, Maestro і Cirrus. Штаб-квартира компанії MasterCard знаходиться в штаті Нью-Йорк (США). Офіси компанії працюють в 37 країнах.

В 2002 р. MasterCard була реорганізована в приватну акціонерну компанію, а в 2006 р. провела IPO на Нью-Йоркській фондовій біржі. В даний час через платіжну систему MasterCard проходить понад 23 млрд транзакцій щорічно. Валовий доларовий обсяг покупок і грошових операцій по картках MasterCard в 2010 р. досяг 2,7 трлн дол.