М. Корнієнко: водії мають бачити працівників міліції на дорозі

"Досить сидіти в кабінетах, водії повинні бачити працівників міліції на дорозі – вже цей фактор буде їх дисциплінувати і утримувати від порушень. На дорогах буде набагато безпечніше, якщо всі ваші працівники, в тому числі й офіцери, а не тільки сержанти, вийдуть на вулицю і забезпечать регулювання дорожнього руху у проблемних місцях".Саме таке зазначив в.о. міністра Внутрішніх справ України Михайло Корнієнко у зверненнi до київських мiлiцiонерiв. "Досить сидіти в кабінетах, водії повинні бачити працівників міліції на дорозі – вже цей фактор буде їх дисциплінувати і утримувати від порушень. На дорогах буде набагато безпечніше, якщо всі ваші працівники, в тому числі й офіцери, а не тільки сержанти, вийдуть на вулицю і забезпечать регулювання дорожнього руху у проблемних місцях".Саме таке зазначи в.о. міністра Внутрішніх справ України Михайло Корнієнко у зверненнi до київських мiлiцiонерiв. Адже, протягом 2007 р. на столичних автодорогах сталося близько 46 тис. ДТП, внаслідок яких загинуло 272 особи та отримали тяжкі травми близько 2,8 тис. осіб. Основні причини ДТП, за даними аналізу аварійності в столицi -перевищення швидкості, порушення правил маневрування та недотримання безпечної дистанції. На жаль, більшість подібних правопорушень стали можливими в наслідок зневіри водіїв у принцип невідворотності покарання. Саме брак дорожньої культури учасників руху став визначним фактором створення аварійних ситуацій у столиці. Міністерство внутрішніх справ закликає київських водіїв дотримуватися правил дорожнього руху. Про це йдеться в зверненні, поширеному прес-службою МВС. Начальник Департаменту ДАІ Олексій Калинський повiдомив РБК-Україна, що у столиці визначено 84 основні перехрестя, на яких значно ускладнений рух, та забезпечено їх патрулювання. Також створено спеціальну групу для оформлення дорожньо-транспортних пригод. Однак цих заходів недостатньо, позаяк щодоби в столиці трапляється від 300 до 400 ДТП і підрозділи міліції не встигають оперативно виїжджати і оформляти такі факти. Для більш ефективної роботи у цьому напрямку необхідно розширити штат ДАІ, укомплектувати підрозділи сучасною вимірювальною технікою, автомобілями, мотоциклами та евакуаторами. Значно вплинути на покращення ситуації на дорогах може впровадження Автоматизованої Системи Керування Дорожнім Рухом, побудова транспортних терміналів, заборона на в'їзд до міста Києва транзитного транспорту та обмеження перевезення столицею у денний час будівельних матеріалів та нафтопродуктів. Також наболілою є проблема паркувальних майданчиків, яких на сьогодні у місті лише на 8000 паркомісць. Тож необхідно виходити з пропозиціями до Київської міської адміністрації стосовно удосконалення транспортної інфраструктури столиці, побудови ефективних транспортних розв'язок, фінансування впровадження Автоматизованої Системи Керування Дорожнім Рухом та перенесення зупинок пасажирського автотранспорту подалі від станцій метро. В зв'язку з великою кiлькiстю трагедiй на автошляхах, М.Корнiєнко закликає автолюбителів не нехтувати ПДР та культурою поводження на дорозі, нагадуючи, що від цього залежить "не лише безпека на столичних дорогах, а й сама можливість вільного пересування Києвом".
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся