Лисий пекар як торгова марка

Власник румунської пекарні звернувся до своїх працівників з вельми незвичайним проханням. Він запропонував всім співробітникам поголитися наголо. Власник румунської пекарні звернувся до своїх працівників з вельми незвичайним проханням. Він запропонував всім співробітникам поголитися наголо. На такі радикальні заходи Василя Пресекана з містечка Сибіу підбило прагнення створити торгову марку, що легко впізнається, своєму хлібобулочному заводу. На його думку, цей крок дозволить виділити його серед конкурентів і, крім усього іншого, сприятливо позначиться на гігієні виробництва. При цьому пан Пресекан позбавився від шевелюри першим, показавши приклад своїм підлеглим. А потім попросив зробити те ж саме всіх інших, запропонувавши за радикальну стрижку компенсацію у розмірі 140 доларів. У результаті 60 працівників пекарні, причому як чоловіки, так і жінки, виконали прохання начальника. “Я думаю, що це зробить наше виробництво гігієнічнішим, а зовнішній вигляд стане своєрідною торговою маркою. Особливо тепер, коли схожість між лисими головами і хлібом, який вони печуть, просто впадає в очі", - заявив власник заводу. за матеріалами Ananova
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся