ua en ru

Кількість жертв катастрофи лайнера Costa Concordia зросла до 17 осіб

Автор: RBC.UA
В Італії рятувальникам вдалося виявити тіло ще одного загиблого пасажира круїзного лайнера Costa Concordia, передає Reuters. Тіло жінки було знайдене на шостій палубі корабля, яка пішла під воду. Таким чином, на даний момент кількість відомих жертв аварії корабля становить 17 людей. В даний час ведуться роботи з витягання тіла на поверхню.

В Італії рятувальникам вдалося виявити тіло ще одного загиблого пасажира круїзного лайнера Costa Concordia, передає Reuters.

Тіло жінки було знайдене на шостій палубі корабля, яка пішла під воду. Таким чином, на даний момент кількість відомих жертв аварії корабля становить 17 людей. В даний час ведуться роботи з витягання тіла на поверхню.

Раніше в українському МЗС повідомили, що на борту Costa Concordia знаходилися 37 громадян України. Ніхто з них не загинув.

Зазначимо, що після аварії виникла загроза забруднення акваторії паливом, а тому рятувальники мають намір провести перевірку на предмет витоку небезпечних хімічних речовин з судна. На борту Costa Concordia знаходиться близько 1,9 млн літрів пального.

Компанія Costa Cruises виплатить кожному пасажирові затонулого круїзного лайнера Costa Concordia по 11 тис. євро. Мова йде про пасажирів, що знаходилися у момент катастрофи на борту і не отримали фізичних травм. Такі підсумки угоди між власником судна Costa Cruises і споживчими групами, які представляють 3206 людей із 61 країни.

Нагадаємо, італійський круїзний лайнер Costa Concordia сів на риф 13 січня 2012 р. о 22:00 за місцевим часом (23:00 за київським часом) в районі узбережжя італійській провінції Тоскана в Тірренському морі. Усього на борту перебували близько 3 200 пасажирів і 1 023 члени екіпажу.

Капітан Сosta Сoncordia Франческо Скеттіно був арештований на наступний день після катастрофи лайнера на підставі свідоцтв декількох очевидців. За їх словами, капітан залишив лайнер ще до того, як евакуація була завершена, і відмовився повернутися на судно у відповідь на прохання берегової охорони. Очевидці також відзначили, що сам процес евакуації не був організований належним чином, а екіпаж лайнера не був готовий до екстремальних ситуацій.

Скеттіно стверджує, що аварія Сosta Сoncordia відбулася через неточні карти, однак провиною всьому міг бути маневр капітана: він підвів лайнер до берега на небезпечну відстань, нібито, щоб привітати мешканців острова.