ua en ru

Кількість жертв катастрофи лайнера Costa Concordia зросла до 15 осіб

Автор: RBC.UA
Італійські рятувальники виявили тіла ще двох людей, загиблих при катастрофі круїзного лайнера Costa Concordia 13 січня 2012 р. біля берегів Тоскани в Італії. Тіла двох жінок були виявлені на четвертій затопленій палубі в інтернет-кафе, повідомив голова Служби цивільної оборони Італії Франко Габріеллі, передає Reuters.

Італійські рятувальники виявили тіла ще двох людей, загиблих при катастрофі круїзного лайнера Costa Concordia 13 січня 2012 р. біля берегів Тоскани в Італії. Тіла двох жінок були виявлені на четвертій затопленій палубі в інтернет-кафе, повідомив голова Служби цивільної оборони Італії Франко Габріеллі, передає Reuters.

Таким чином, число жертв аварії зросло до 15 осіб. Зараз 18 людей вважаються зниклими без вісти.

На сьогоднішній день упізнані вісім з виявлених тіл. Серед них четверо французів і по одному громадянину Італії, Німеччини, Іспанії та Угорщини.

Тим часом, італійські офіційні представники говорять, що на судні могли бути і незареєстровані пасажири.

В українському МЗС повідомили, що на борту Costa Concordia знаходилися 37 громадян України.

Зазначимо, що після аварії виникла загроза забруднення акваторії паливом, а тому рятувальники мають намір провести перевірку на предмет витоку небезпечних хімічних речовин з судна. На борту Costa Concordia знаходиться близько 1,9 млн літрів пального.

Нагадаємо, італійський круїзний лайнер Costa Concordia сів на риф 13 січня 2012 р. о 22:00 за місцевим часом (23:00 за київським часом) в районі узбережжя італійської провінції Тоскана в Тірренському морі. Усього на борту перебували близько 3 200 пасажирів і 1 023 члени екіпажу.

Капітан Сosta Сoncordia Франческо Скеттіно був арештований на наступний день після катастрофи лайнера на підставі свідчень декількох очевидців. За їх словами, капітан залишив лайнер ще до того, як евакуація була завершена, і відмовився повернутися на судно у відповідь на прохання берегової охорони. Очевидці також відзначили, що сам процес евакуації не був організований належним чином, а екіпаж лайнера не був готовий до екстремальних ситуацій.

Скеттіно стверджує, що аварія Сosta Сoncordia сталася через неточні карти, однак провиною всьому міг бути маневр капітана: він підвів лайнер до берега на небезпечну відстань, нібито, щоб привітати мешканців острова.