Китай купив міланський "Інтер"

Китайська China Railway Construction придбала 15% акцій міланського "Інтера", ставши другим за величиною акціонером футбольного клубу. Сума угоди могла скласти до 75 млн євро. На тлі уповільнення китайського ВВП і скорочення числа інфраструктурних проектів на внутрішньому ринку будівельні компанії КНР шукають проекти за кордоном: China Railway Construction вже обіцяла до 2017 р. побудувати новий стадіон для "Інтера".

Китайська China Railway Construction придбала 15% акцій міланського "Інтера", ставши другим за величиною акціонером футбольного клубу. Сума угоди могла скласти до 75 млн євро. На тлі уповільнення китайського ВВП і скорочення числа інфраструктурних проектів на внутрішньому ринку будівельні компанії КНР шукають проекти за кордоном: China Railway Construction вже обіцяла до 2017 р. побудувати новий стадіон для "Інтера".

"Internazionale Holdings Srl (головна компанія" Інтера ") досягла угоди, яка передбачає придбання частки акцій FC Internazionale SpA групою китайських інвесторів", - повідомив футбольний клуб на своїй офіційній інтернет-сторінці. У ролі "групи інвесторів" виступить підрозділ China Railway Construction, другий за величиною будівельної компанії в світі.

За даними Reuters, China Railway Construction стане другим за величиною акціонером "Інтера", купивши 15% акцій за 55 млн євро, що оцінює весь футбольний клуб в 366 млн євро. Джерела Bloomberg, однак, повідомляють, що китайці оцінили весь футбольний клуб в 500 млн євро, виходячи з чого 15-відсотковий пакет акцій може коштувати 75 млн євро. Угода стала повною несподіванкою, заявив агентству аналітик Masterlink Securities Джеймс Чунг.

За даними італійської преси, сім'я Моратті, яка збереже контроль над "Інтером", протягом декількох місяців шукала інвесторів, які допомогли б поліпшити фінансовий стан ¬ ня футбольного клубу. Спільно з китайською компанією вона має намір побудувати новий стадіон для футбольного клубу в Мілані.

Експерти вважають, що саме будівельний підряд був головною причиною, по якій China Railway Construction, не помічена раніше в інвестиціях навіть в китайські футбольні клуби, пішла на угоду з італійцями. До цього компанія вже працювала над закордонними залізничними проектами, зокрема на Близькому Сході.

Звернути свій погляд за кордон China Railway Construction змусило уповільнення економіки КНР і скорочення витрат на залізничні проекти після торішнього краху швидкісного експреса. Цим же шляхом ідуть і інші китай ¬ ські будівельні компанії: China Communications Construction і виробник машин Sany Group в квітні уклали контракт на будівництво стадіону для чемпіонату світу з футболу 2022 р. в Катарі.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся