ua en ru

КМДА затвердила план будівництва дорожньої інфраструктури Києва на 2011-2012 рр. вартістю 3,67 млрд грн

Автор: RBC.UA
Київська міська державна адміністрація (КМДА) затвердила план робіт по будівництву об'єктів дорожньо-транспортної інфраструктури у м. Київі у 2011-2012 рр. на суму майже 3 млрд 676,7 млн грн. 

Київська міська державна адміністрація (КМДА) затвердила план робіт по будівництву об'єктів дорожньо-транспортної інфраструктури у м. Київі у 2011-2012 рр. на суму майже 3 млрд 676,7 млн грн. Відповідне розпорядження КМДА № 144 від 4 лютого 2011 р. оприлюднене на офіційному веб-сайті відомства.

Згідно документу, йдеться про будівництво Подільського мостового переходу через р.Дніпро від вул. В.Вал до Русанівської дамби (очікувана вартість робіт - 1,698 млрд грн), будівництво дороги від Подільського мостового переходу через р. Дніпро до пр-ту Ватутіна (650 млн грн), реконструкцію транспортної розв'язки біля станції метро "Дніпро", будівництво транспортної розв'язки на примиканні пр-ту Науки до Столичного шосе та ін.

Нагадаємо, 26 листопада 2010 р. повідомлялось, що Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) надав державний кредит на суму 450 млн євро Державній службі автомобільних доріг України (Укравтодор) для фінансування капітального ремонту і реконструкції доріг на підходах до Києва, які є частиною європейських і національних транспортних коридорів на території України.

"Цей проект в секторі дорожньої інфраструктури знаменує десятиріччя успішної співпраці між банком та Укравтодором, протягом якого ЄБРР надав 375 млн євро у вигляді трьох кредитів на капітальний ремонт і реконструкцію майже 700 км траси M06. Це одна з ключових магістралей країни, які є частиною III-го та V-го пан'європейських коридорів і зв'язує українську столицю з ЄС, модернізація якої буде завершена в рамках нового проекту. На додаток до капітальних інвестицій, проект передбачає пілотне впровадження орієнтованих на результат контрактів у сфері ремонту й утримання доріг, що буде сприяти підвищенню конкуренції та ефективності. Банк також продовжить надавати підтримку Укравтодору у питаннях реформування системи фінансування галузі та управління дорожньої мережею", - йшлося в повідомленні ЄБРР.

В свою чергу, перший заступник голови "Укравтодору" Євген Прусенко заявив, що кредит виділений на 15 років на 4-річних пільгових умовах. Кредитна ставка становить ЄВРОЛІБОР +1%.

5 листопада ц.р. представник департаменту ЄІБ зі співпраці з країнами Східної Європи, Росії та Кавказу Филип Шимчак заявив, що ЄІБ планує виділити "Укравтодору" в 2011 р. під держгарантії близько 450 млн. євро кредитних коштів. Кредит буде виданий терміном на 20 років із ставкою EURIBOR+0,7% і пільговим періодом п'ять років, в цілому ставка за кредитом становитиме близько 2%. За його словами, банк погоджує з урядом процедуру, яка дозволить контролювати витрачання "Укравтодором" кредитних коштів.

Відзначимо, 7 жовтня 2010 р. Київська міська рада ухвалила рішення про облаштування безкоштовних стоянок для вело-мото транспорту. Документ зобов'язує керівників або власників супермаркетів, торговельно-розважальних, а також спортивних центрів Києва створити відповідні стоянки на базі існуючих автомобільних паркувальних місць. Відтепер це також буде однією з умов надання погоджувальної документації для розміщення відповідного підприємства чи установи.

На початку лютого 2011 р. прем'єр-міністр України Микола Азаров заявив, що Уряд виділить 10 млрд грн у 2011 р. на розвиток автомобільних доріг України. Він додав, що в першу чергу повинні будуватися та реконструюватися дороги, які необхідні в рамках підготовки України до Євро-2012. Також глава уряду доручив Міністерству фінансів забезпечити своєчасне фінансування "Укравтодору", щоб протягом найближчих двох тижнів корпорація розпочала роботи.