ua en ru

КМДА спростувала повідомлення про заборону введення в експлуатацію розв'язки біля мосту Патона (фото)

Автор: RBC.UA
Заступник голови Київської міської державної адміністрації (КМДА) Михайло Кучук спростував інформацію, оприлюднену сьогодні Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у м. Києві, про те, що транспортна розв'язка біля мосту ім. Патона не була введена в експлуатацію.

Заступник голови Київської міської державної адміністрації (КМДА) Михайло Кучук спростував інформацію, оприлюднену сьогодні Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у м. Києві, про те, що транспортна розв'язка біля мосту ім. Патона не була введена в експлуатацію. Про це повідомляє прес-служба КМДА.

За словами заступника голови, який займається будівельними питаннями столиці, замовник зведення транспортної розв'язки має всі необхідні дозволи на введення об'єкта в експлуатацію.

Крім того, як повідомили в КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва", незабаром буде отриманий сертифікат відповідності.

Сьогодні вранці Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Києві повідомляла, що транспортну розв'язку в Києві біля мосту Патона заборонили вводити в експлуатацію. Повідомлялося, що у відомства виникли питання щодо заниження категорії складності об'єкта, що повинен відповідати, щонайменше, до ІV категорії складності.

Зазначимо, це повідомлення на офіційному сайті ДАБК станом на 22:30 вже немає. Однак, в пошуку через пошукову систему Google за допомогою інструменту "пошук по сайту" можна знайти цю новину в кеші Google.

КМДА спростувала повідомлення про заборону введення в експлуатацію розв'язки біля мосту Патона (фото)

Подібна ситуація і з Андріївським узвозом. Вранці було повідомлення про те, що він не введений в експлуатацію, а ввечері КМДА цю інформацію спростувала.

Нагадаємо, що в ранковому повідомленні йшлося про те, що виконані роботи не відповідають проектній документації. У ній також виявлені помилки.

Крім того, повідомлялося, що замовнику, проектувальнику і генеральному підряднику направлені приписи з вимогою усунути виявлені порушення, а проектувальник і генпідрядник оштрафовані на суму від 90 до 370 мінімальних заробітних плат.

Тим не менш, розв'язка на мосту Патона працює. Вона була відкрита 5 квітня на перетині Дніпровського узвозу до Набережному шосе біля мосту Патона. Вартість будівництва склала 175 млн грн.

Естакада мала замінити незручний світлофорний поворот в сторону Парковій алеї, що протягом тривалого часу був основною причиною заторів на Набережному шосе.

За словами прем'єр-міністра України Миколи Азарова, розв'язка повністю вирішить проблему заторів, але у зв'язку з виконанням робіт у короткий термін є деякі прорахунки. Однак, автомобілісти зазначають, що розв'язка не вирішила всіх проблем, а зробила пересування ще більш незручним.