ua en ru

Кабмін вирішив побудувати кільцеву дорогу навколо Києва

Автор: RBC.UA
Кабінет міністрів України прийняв рішення про будівництво кільцевої дороги навколо Києва. Як повідомляє прес-служба уряду, відповідне рішення було прийнято на засіданні уряду 19 вересня.

Кабінет міністрів України прийняв рішення про будівництво кільцевої дороги навколо Києва. Як повідомляє прес-служба уряду, відповідне рішення було прийнято на засіданні уряду 19 вересня.

Уряд вніс зміни до свого розпорядження від 11 квітня 2011 року № 313 "Про організацію будівництва інфраструктурних об'єктів Київського регіону", доповнивши його відповідним пунктом. Відтак кільцева дорога проляже від вулиці Столичне шосе до автомобільної дороги М-03 Київ - Харків - Довжанський на ділянці Київ - Бориспіль.

Також буде прокладена дорога від Подільського мостового переходу через р. Дніпро до проспекту Ватутіна з будівництвом транспортної розв'язки на примиканні в урочищі Горбачиха до Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві.

В грудні 2010 р. прем'єр-міністр України Микола Азаров заявив, що окружна дорога навколо Києва може бути побудована протягом 4 років. Прем'єр-міністр зазначив, що початок будівництва планується вже в 2011 р. "Київ, напевно, єдина столиця, яка не має окружної дороги. Тому ми ставимо завдання - в найкоротші терміни виконати цю роботу і розвантажити Київ від транзиту (транзитного транспорту). До Євро -2012 цю величезну роботу, звичайно, не вдасться виконати, але якщо за 4 роки ми побудуємо окружну дорогу, це буде великим досягненням. Ми будемо вводити її частинами, можливо, спочатку розвантажимо південний напрямок, який є найбільш навантаженим", - сказав він.

Відзначимо також, що 23 листопада 2010 р. Рада директорів Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР) схвалила виділення Україні кредиту в розмірі 450 млн євро на облаштування автодорожніх під'їздів до Києва та завершення реконструкції автодороги Київ-Чоп.

Раніше, 20 жовтня 2010 р. глава Київської міської державної адміністрації (КМДА) Олександр Попов заявив, що окружна дорога навколо Києва повинна простягатися на максимум 100-120 км.

Раніше повідомлялося, що велику кільцеву дорога навколо Києва планується побудувати до 2015 р. Згідно з проектом, її довжина повинна скласти 213 км, з них 148 км буде побудовано "з нуля", а інші припадуть на існуючу дорожню мережу. Проект передбачав будівництво двох мостів через річку Дніпро, 40 інших мостів, транспортних розв'язок. Загальну вартість дороги оцінювали більш ніж 5 млрд дол.

Варто також відзначити, що до складу проекту "Інфраструктурні об'єкти Київського регіону", який є складовою частиною національного проекту "Повітряний експрес", Кабінет міністрів України включив проект будівництва гілки пасажирського залізничного сполучення від Києва до міжнародного аеропорту "Бориспіль".

Згідно з постановою "Деякі питання реалізації проекту "Інфраструктурні об'єкти Київського регіону", заходи з підготовки до реалізації його складових - виготовлення техніко-економічних обґрунтувань, буде здійснено впродовж 2011 року.

Функції замовника з реалізації складових проекту покладаються на Державне підприємство "Дирекція з будівництва та управління національного проекту "Повітряний експрес" та інших інфраструктурних об'єктів Київського регіону".

Нагадаємо, 7 квітня ц.р. голова Київської ОДА Анатолій Присяжнюк заявив, що Україна отримає кредит в 1 млрд дол. від Китаю на побудову залізниці Київ - аеропорт "Бориспіль". Він також додав, що з боку Києва залізниця буде з'єднуватися з Дарницьким залізничним вокзалом.

Відзначимо, 1 квітня ц.р. Кабінет міністрів України надав ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль"держгарантію на будівництво залізниці на 372 млн 313,5 тис. дол. Уряд встановив, що забезпеченням виконання зобов'язань державного підприємства, що становить 100% суми наданої державної гарантії, є майнові права за контрактами, укладеними в рамках реалізації проекту організації залізничного пасажирського сполучення.

Довжина маршруту становитиме 37,4 км, час руху потягу на маршруті буде складати 41 хвилину, кількість зупинок - 2. Загальна вартість будівництва - 3 млрд 270 млн 727,157 тис. грн. Тривалість будівництва - 28 місяців.