ua en ru

InBev змусить Anheuser-Busch скоротити витрати на електроенергію і воду

Автор: RBC.UA
Найбільша в світі пивоварна компанія, бельгійсько-бразильська InBev досі не залишає спроб придбати американського виробника пива Anheuser-Busch. Більше того, минулого тижня InBev заявила, що має намір придбати Anheuser-Busch, не дивлячись на відмову американської компанії, передає Reuters.

Найбільша в світі пивоварна компанія, бельгійсько-бразильська InBev досі не залишає спроб придбати американського виробника пива Anheuser-Busch. Більше того, минулого тижня InBev заявила, що має намір придбати Anheuser-Busch, не дивлячись на відмову американської компанії, передає Reuters. У разі придбання американської компанії InBev зробить все, щоб значно скоротити витрати новоутвореної компанії, оскільки зараз основним принципом бельгійців є бездоганне фінансове планування, відзначають учасники ринку. Це фінансове планування включає різні урізання витрат, зокрема економію електроенергії і води. Такого роду стратегія була "привезена" з Латинської Америки в 2004 р., коли бельгійська Interbrew оголосила про злиття з бразильською AmBev. Навіть критики InBev визнають, що такий підхід виявляється досить дієвим, оскільки правила торкаються на тільки співробітників, але і топ-менеджерів і членів ради директорів. Наприклад, відразу після злиття AmBev і Interbrew об'єднана компанія ввела досить сильні обмеження на витрати, що допомогло їй заощадити близько 186,3 млрд дол. Звернувши свій погляд на США, компанія, швидше за все, перенесе свою стратегію і на Anheuser-Busch, говорять експерти. На їхню думку, в рамках урізання виробничих витрат керівництво об'єднаної компанії може перенести штаб-квартиру Anheuser до Північної Америки, зробити акцент на китайську філію і наростити обсяги виробництва пива на американському ринку і в Канаді. "Такого роду зміни допоможуть компанії заощадити близько 380 млн дол. на рік", - вважає аналітик Sanford Bernstein Тревор Стірлінг. Більше того, аналітик Credit Suissу Ентоні Букало запевняє, що InBev зробить все, щоб по максимуму скоротити виробничі витрати співробітників новоутвореної компанії. "Бельгійські пивовари відомі тим, що контролюють кожну дрібницю, аж до того, що видають співробітнику нову ручку, тільки отримавши використану", - відзначає експерт, додаючи, що Anheuser-Busch доведеться несолодко, якщо InBev все ж таки піде на недружнє поглинання. "Якщо американська компанія не піде на переговори, бельгійці можуть зробити пропозицію безпосередньо акціонерам – тоді, у разі злиття, американців чекає повна зміна корпоративної культури", - вважає Е.Букало. Нагадаємо, що 11 червня ц.р. InBev направила Anheuser-Busch пропозицію про придбання всіх акцій компанії за ціною 65 дол. за папір. Загальна вартість операції була оцінена в 46 млрд дол. У свою чергу Anheuser-Busch відмовилася від даної пропозиції, назвавши її неадекватною, але залишивши можливість для поліпшення оферти. Майже відразу ж після цього керівництво Anheuser-Busch, як передавали американські ЗМІ, почало переговори з мексиканською пивоварною компанією Grupo Modelo (виробником пива Corona) "про можливу альтернативну транзакцію". За поширеною думкою, Anheuser-Busch розглядає можливість придбання Grupo Modelo, що підвищить вартість концерну і забезпечить його від поглинання з боку InBev. InBev подала до Комісії з цінних паперів США (SEC) попередню заявку на придбання, що може призвести до скликання зборів акціонерів Anheuser-Busch, де вирішуватиметься майбутнє ради директорів американської компанії. Керівництво Anheuser-Busch назвало ці дії "самокорисливою спробою InBev поглинути Anheuser-Busch за ціною, яку незалежна рада директорів компанії вже відкинула як неадекватну і таку, що не відповідає інтересам акціонерів". Бельгійсько-бразильська InBev - найбільша з пивоварних компаній в світі. Випускає пиво під брендами Stella Artois, Beck's, Brahma, Staropramen, Hoegaarden. У 2007р. компанія реалізувала 273,9 млн гектолітрів пива. Anheuser-Busch - найбільша в США пивоварна компанія, що володіє 12 американськими пивзаводами і має філії в інших країнах світу. Підприємство було засноване в 1861р. У даний час компанія виробляє більше 60 видів пива й іншої алкогольної продукції, зокрема під відомою чеською маркою Budweiser. У США на частку Anheuser-Busch припадає 48,4% ринку пива. Як показують опитування громадської думки, багато американців вважають Anheuser-Busch своїм національним надбанням і виступають за збереження самостійності її бізнесу.