InВev має намір поглинути Anheuser-Вusch

Відмова американської пивоварної компанії Anheuser-Вusch від злиття з InВev не зупинила бельгійців від надії поглинути конкурентів. Як повідомляється в опублікованому у вівторок прес-релізі, InВev має намір перейти до тактики недружнього поглинання і запропонувати акціонерам пряму оферту.
Відмова американської пивоварної компанії Anheuser-Вusch від злиття з InВev не зупинила бельгійців від надії поглинути конкурентів. Як повідомляється в опублікованому у вівторок прес-релізі, InВev має намір перейти до тактики недружнього поглинання і запропонувати акціонерам пряму оферту. За словами представників бельгійської компанії, пропозиція про покупку за ціною 65 дол. за акцію готівкою відповідає справедливій оцінці компанії. Нагадаємо, 11 червня ц.р. InВev направила Anheuser-Вusch пропозицію про покупку всіх акцій компанії за ціною 65 дол. за папір. Загальна вартість операції була оцінена в 46 млрд дол. У свою чергу Anheuser-Вusch відмовилася від даної пропозиції, назвавши її неадекватною, проте залишивши можливість для поліпшення оферти. Майже відразу ж після цього керівництво Anheuser-Вusch, як передавали американські ЗМІ, почало переговори з мексиканською пивоварною компанією Grupo Modelo (виробником пива Corona) "про можливу альтернативну транзакцію". На поширену думку, Anheuser-Вusch розглядає можливість покупки Grupo Modelo, що підвищить вартість концерну і забезпечить його від поглинання з боку InВev. Бельгійсько-бразильська InВev - найбільша з пивоварних компаній у світі. Компанія випускає пиво під брендами Stella Artois, Beck's, Brahma, Staropramen, Hoegaarden. У 2007 р. компанія реалізувала 273,9 млн гектолітрів пива. Anheuser-Вusch - найбільша в США пивоварна компанія, що володіє 12 американськими пивзаводами і має філії в інших країнах. Підприємство було засноване у 1861 р. В даний час компанія виробляє понад 60 видів пива та іншої алкогольної продукції, зокрема під знаменитою чеською маркою Budweiser. У США Anheuser-Вusch припадає на частку 48,4% ринку пива. Як показують опитування громадської думки, багато американців вважають Anheuser-Вusch своїм національним надбанням і виступають за збереження самостійності її бізнесу.
Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
On Top