Ім'я на мільйон
Днями агентство Interbrand опублікувало щорічний рейтинг найбільш відомих світових брендів. У трійку лідерів знову увійшли торгові марки Coca-Cola, IBM і Microsoft, вартість кожної з яких коливається від 50 до 80 млрд дол.. На думку авторів дослідження, ім'я продукту стає все більш цінним активом, головним складовими успіху компаній. Бренд - це обличчя товару і одночасно сигнал споживачам: його якість заслуговує довіри, у нього стабільна бездоганна репутація, він найкращий серед інших.
В Україні подібні дослідження також увійшли в практику. Справжнім «путівником по брендам», який регулярно визначає найпопулярніші вітчизняні торгові марки, став конкурс-рейтинг «Бренд року». Його головна перевага в тому, що оцінку учасниками дають споживачі - ті, хто щодня голосують за той чи інший продукт власним гаманцем.
Цього року втретє поспіль титул «Бренд року» в Україні отримала торгова марка «Хортиця». На думку опитаних, на сьогоднішній день це найвідоміший вітчизняний алкогольний бренд, який чудово зарекомендував себе як у нашій країні, так і на зарубіжних ринках. Якість «Хортиця» підтверджена численними міжнародними нагородами, серед яких професійні дегустаційні конкурси в Лондоні, Сан-Франциско, Чикаго та Брюсселі.
Високу оцінку українській горілці дали і світові експерти. Вони впевнені, що такі високі результати бренду «Хортиця» стали можливі завдяки унікальним технологіям, інноваційності та постійним інвестицій у якість. Так, його новітня розробка - «Хортиця Абсолютна» горілка на структурованій воді - не має аналогів і перевершує конкурентів за всіма смаковими показниками.
«Хортиця» вже давно набула статусу бренду зі світовим ім'ям. Експерти вже зараз оцінюють його вартість в сотні мільйонів доларів, і стверджують, що у нього є всі шанси вийти на високі позиції міжнародних рейтингів популярних торговельних марок.