Heineken купує пивний бізнес мексиканської FEMSA за 5,3 млрд. євро
Голландський пивоварний концерн Heineken NV підписав угоду про придбання пивного бізнесу мексиканської корпорації Fomento Economico Mexicano SAB (FEMSA) шляхом обміну акціями. Вартість операції оцінюється в 5,3 млрд євро, повідомляється в сьогоднішньому прес-релізі Heineken.
Голландська компанія отримує 100% пивного бізнесу FEMSA в Мексиці плюс 83%, що залишилися пивного бізнесу FEMSA в Бразилії, якими Heineken ще не володіє. Натомість мексиканська компанія після завершення всіх етапів операції отримає 20%-у частку участі в Heineken Group.
На підставі біржової вартості акцій Heineken NV на 8 січня 2010р. капіталізація пивного підрозділи FEMSA оцінена в 3,8 млрд. євро. Загальна вартість пивного бізнесу FEMSA з урахуванням боргу і пенсійних зобов'язань оцінена, виходячи з параметрів угоди, в 5,3 млрд євро.
У жовтні 2009р. Fomento Economico Mexicano SAB, що володіє також бізнесом по розливу безалкогольних напоїв і роздрібним бізнесом, виставила на продаж свої пивні операції. Спочатку на їх купівлю претендували три великі пивоварні корпорації - SABMiller, Heineken і японська Kirin Holdings. За повідомленнями джерел, SABMiller днями прийняв рішення вийти з переговорів, залишивши пропозицію Heineken поза конкуренцією.
Раніше виконавчий директор Heineken Жан-Франсуа Боксмеєр заявляв, що має намір активно скуповувати активи в усьому світі.
FEMSA займає друге місце на пивному ринку Мексики з часткою понад 40% і четверте місце на бразильському ринку з часткою близько 7%. Компанія виробляє пиво під марками Carta Blanca, Tecate, Superior, Sol, Dos Equis та ін.
Heineken - третій в світі виробник пива за обсягами продажів. У портфель брендів компанії входять 170 марок. Виручка Heineken в 2008р. склала 14,3 млрд євро, чистий прибуток - 1 млрд євро.